Terug

Deel van de bestelling niet ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. T.

Naar: ZALANDO

13/03/2024

Beste, Op 11/01/2024 heb ik een bestelling gedaan, die moest in 3 verschillende pakketten worden geleverd. 2 uit 3 heb ik goed ontvangen, maar i.p.v. de eerste pakket was de bestelling van een andere persoon bij me geleverd. Ik had de klantenservice gecontacteerd en ze hebben om foto’s van de inhoud gevraagd, die had ik gestuurd. Ze hebben ook gevraagd om deze bestelling te retourneren, dat had ik gedaan. Nu weigeren ze terugbetaling, ze hebben alles nagekeken en door me bestelde artikelen waren gescand en opgestuurd, chauffeur zei dat hij het geleverd had. Maar niemand kan uitleggen hoe ik dan bestelling van iemand anders heb gekregen en niet de mijne.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform