Terug

Deel van bestelling nog steeds niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. S.

Naar: EMMA Matelas

26/09/2023

Beste,Op 20/07/2023 heb ik een Emma Hybrid matras en Emma Diamond Degree Topper 180x200 besteld.Voor beide artikels was de levertijd voorzien tussen 27/07 en 03/08. De matras is ook tijdig geleverd.De Diamond Degree Topper is tot op heden 26/09 nog steeds niet geleverd. Volgens de website zou deze al meer dan een maand verzonden zijn, echter heb ik hier nog steeds geen verzendbevestiging van ontvangen en ook via de website is deze niet te raadplegen.De bestelstatus is ondertussen gewijzigd naar voltooid.Een eerste contactpoging via het online formulier is nog steeds niet beantwoord.Als je telefonisch binnen geraakt op de klantendienst (veel geduld voor nodig) kunnen ze je niets vertellen maar zullen ze je dossier overmaken aan de betreffende dienst die dan binnen de 2 werkdagen contact zal opnemen, meer als een week later nog steeds niets terug gehoord.

Berichten (1)

K. S.

Naar: EMMA Matelas

16/10/2023

Graag een statusupdate over deze melding.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform