Terug

Deel pakje verdwenen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Mondial Relay

12/09/2025

Naar aanleiding van een verkoop via Vinted heb ik door middel van een door de koper aangekocht verzendlabel een pakket verstuurd dat bestond uit drie dozen die stevig aan elkaar getaped waren (volledig rond), aangezien het twee paar schoenen en enkele kledingstukken betrof. De totale lengte + breedte + hoogte van het pakket bedroeg 140 cm, want binnen de grens van 150 cm was. De ontvanger heeft echter van de drie dozen enkel de bovenste kleine doos met de kledingstukken ontvangen, waarop ook het label plakte. De twee grote schoendozen zijn onderweg verdwenen. Ik stuur jullie ook enkele foto's van het pakket in kwestie. Ik heb Vinted hierover aangesproken, maar werd afgewimpeld omdat volgens hen het pakket niet goed verpakt was. Aangezien de tape volledig rond de dozen ging, kunnen de twee onderste dozen niet accidenteel zijn losgekomen. Ik heb tweemaal contact opgenomen met jullie klantendienst, maar die verwijzen me door naar Vinted. Ik hoef geen compensatie op enige manier, ik zou alleen willen dat iemand in de sorteerfaciliteiten waar dit pakket gepasseerd is kan nakijken of beide schoendozen nog kunnen teruggevonden worden (met inhoud). Ik zou denken dat pakketjes die niet meteen kunnen toegewezen worden toch ergens worden bijgehouden. Ik zou ook graag hebben als dit is nagekeken dat deze alsnog aan de ontvanger worden bezorgd. Ik mag er normaal toch van uitgaan van zodra een pakket wordt overhandigd aan het pakketpunt dit heel bij de ontvanger aankomt? Dit is toch uw verantwoordelijkheid, eender waar het verzendetiket werd gekocht.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform