Terug

Deel bestelling niet leverbaar

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

C. T.

Naar: IKEA BELGIUM

05/07/2025

Beste, Ik neem contact met u op in verband met een probleem bij IKEA. Ik heb een keuken besteld (14/3/2025), maar de bijhorende spoelbak is al geruime tijd niet op voorraad. Ondanks herhaalde navraag bij de klantendienst blijft er onduidelijkheid over wanneer het product opnieuw beschikbaar zal zijn. Hierdoor kan de installatie van mijn keuken niet voltooid worden. Ik heb herhaalde keren contact gehad om over te gaan tot annulatie maar ze lachen het gewoon weg. Mijn geduld geraakt op en ik vraag uw tussenkomst om dit probleem met Ikea op te lossen. Meedere keren contact gehad maar ze blijven tegenstrijdige verhalen verkondigen, zoals spoelbak voorhanden maar ik kijk dan op de site van IKEA en is hij niet leverbaar. Met vriendelijke groeten, Christel TRITSMANS PS. Ik heb al een vele documenten , teveel om mee te sturen.

Berichten (1)

C. T.

Naar: IKEA BELGIUM

18/07/2025

Beste, Ik blijf dit niet herhalen , gelieve order 1506177436 te annuleren. Meermaals telefonisch en per mail gevraagd. Mvg, Christel TRITSMANS

Bemiddeling door Testaankoop 18 juli 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform