Terug

deel bestelling niet geleverd, klantendiensten onbereikbaar

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: EMMA Matelas

16/01/2024

Beste, Ik bestelde een boxspring met alle toebehoren via Emma Matrassen. Deze zou geleverd worden via Post NL . Deze bestelling bestond uit 2 leveringen. Alle toebehoren kwamen toe. Het bed zelf niet. Via Emma Matrassen track&trace staat dat alles geleverd is. Zij zijn onbereikbaar via telefoon. Volgens Post NL staat dat enkel alle toebehoren via hen geleverd zouden worden, dus bij hen klopt alles. Emma Matrassen kan ook geen antwoord geven op waar ons bed is . Intussen al meer dan een uur meerdere keren doorverbonden via Emma Matrassen naar een klantendienst. De ene keer verbreekt de verbinding gewoon, de andere keer hang je 50min aan een wachtmuziekje om nog steeds geen gehoor te krijgen. Nog een andere keer kwam ik zelfs bij een andere klant terecht, met dezelfde klacht.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform