Terug

DEEL 1 LEVERING NIET ONTVANGEN

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. F.

Naar: EMMA Matelas

29/03/2024

k heb in het begin van het jaar bestelling 0009-7MP5LK geplaatst.Dit bed is bezorgd maar 1 van de 2 dozen was niet correct. EBDMB160200BD1 en EBDMB160200BS2 heb ik ontvangen. EBDMB160200BD1 was verkeerd en moest eigenlijk EBDMB160200BS1 zijn.Ik heb dan met de klantendienst contact opgenomen en er is me gevraagd om de beide dozen terug te sturen .Deze zijn dan ook opgehaald. Er ging mij een nieuw bed toegestuurd worden. Ondertussen heb ik bestelling 0009-7MP5LK-1 ontvangen. Deze bestelling bevat echter maar 1 doos . EBDMB160200BS2Dus ik heb nog steeds niet doos 1 ontvangen EBDMB160200BS1ik heb hiervoor meerdere keren met klantendienst mails gestuurd en er werd me bevestigd dat de tweede doos in bestelling was en geleverd ging wordenIk heb daar een bewijs van gevraagd maar nog niets ontvangen. Ik ben niets met ½ bed.Mijn bestelling is 19 januari geplaatst en tot op heden bezit ik nog steeds maar 1/2 bed. Ik heb een aantal keer gebeld en ik mail minstens 1 keer per week. Volgens hun is het nog steeds in bestelling .


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform