Beste,Ik had twee weken geleden artikel Tacx Home trainer + extra artikelen (toebehoor) bij Decathlon besteld (be660753387) en zij hebben de betaling daarvoor ontvangen en me dan ook een bestelbevestiging gestuurd. Gedurende twee weken was het artikel in de status klaarmaken voor versturen.Ik heb voor de bestelling pick up bij een decathlon winkel gekozen, zodat de levering zeker niet bij een derde partner bijv. bpost zou kunnen verdwijnen. Bij dit proces was dus geen andere partij betrokken behalve Decathlon zelf.De Tacx Home trainer is bedoeld als sinterklaascadeau.Nu twee weken later ontvang ik de informatie dat Decathlon deze Tacx Home trainer niet meer kan leveren en de toebehoor kan ik nu aan de winkel afhalen. Ik heb nu gecheckt bij de concurrentie en ook daar is deze trainer nu uitverkocht, bijgevolg kan ik die niet nog ergens anders aan de normale aankoopprijs kopen.Ik heb zaterdag 21/11 de winkel gebeld, zij kunnen mij echter niet helpen. Vervolgens heb ik de hotline gebeld, maar na een lange wachttijd heb ik daar echter niemand kunnen bereiken...Ik heb gevraagd om mij een oplossing aan te bieden.: 1) levering actueel besteld model2) levering vervangtoestel/toonzaaltoestel (want die zijn er... dat is bevestigd door de winkelmedewerker bijv. in Olen voor testfiets training).Ik heb gevraagd om mij tegen 24/11 feedback te sturen / antwoord deze heb ik niet ontvangen (is ja één cadeau).Ik heb dan zelf nogmaals een mail gestuurd (geen antwoord tot nu) en ook gebeld, de klantendienst medewerker van Decathlon heeft gezegd dat zij mijn email niet terug vinden (hebben 1.000 emails achterstand) en mijn bestelling kan hem ook niet vinden (wat een grap)! Ik heb nu nog steeds geen betaling van Decathlon ontvangen (, dus tot nu niets dan kosten).Ik heb Decathlon een nieuwe email gestuurd en gevraagd om mij te bellen en dat ik jullie ook zal inlichten (test-aankoop).Ter info:Ik heb één bestelbevestiging ontvangen en de bedrag is afgeboekt, waardoor mij financiële schade ontstaan is. Gezien bij deze proces geen externe partner betrokken was, heeft Decathlon ook geen excuses voor verlies van stock/goederen. Zij hebben zelf de aantal verkochte artikelen beheerd. Indien zij te veel stock online ter beschikking stellen om klanten voor online kopen te motiveren (op de website te lokken), voor artikelen die zij achteraf niet leveren kunnen, dan is dat fraude met opzet!Bedankt voor jullie hulp, Marco