Van de ene dag op de andere dag was ik niet meer telefonisch noch per sms bereikbaar met mijn Iphone 5. Dit startte ondertussen 10 weken geleden en tot op heden is het probleem nog niet opgelost. Enkel ontvang ik 3G. Bij eerste contactname (na 3 personen aan de lijn te hebben gehad) met proximus moest ik een nieuwe sim-kaart aanvragen. Werd gedaan en opnieuw stelde het probleem zich voor. Geen bereikbaarheid. In de proximuswinkel kon men voor mij niets doen, ik moest terugbellen naar de klantendienst of technische dienst. Na een week dagelijks bellen (blijkbaar worden deze contacten niet geregistreerd in hun systeem) telkens iemand anders aan de lijn te krijgen en telkens gans het probleem uit te leggen en telkens verschillende procedures toe te passen (telefoon heropstarten, een code induwen, veranderingen door de operator, ...) bleek na enkele weken nog steeds mijn probleem niet opgelost te zijn. Het kwam zelfs zover dat ik de mensen kon uitleggen wat ze mij gingen zeggen te moeten doen ... Wanneer een naam werd gevraagd, kon dit niet worden doorgegeven. Ik moest telkens terug opnieuw bellen naar de klantendienst en dan zullen ze wel iemand doorgeven... kortom ik werd constant van het kastje naar de muur gestuurd tot 2 weken voor de krokusvakantie mij iemand een faxnummer bezorgde waarnaar ik mocht faxen dit met de vraag mijn telefoon te deblokkeren, kopie paspoort en factuur toe te voegen. Mijn telefoon zou blijkbaar geblokkeerd zijn. Tevens diende ik hiervoor geen aanvraag in. Vermoedelijk zou iemand anders dit hebben gedaan en in het callcenter een verkeerd cijfertje hebben ingetypt waardoor mijn toestel werd geblokkeerd. Het probleem zou op die manier kunnen worden opgelost. Helaas een week later nog steeds geen bereikbaarheid.Net voor de krokusvakantie weer uren aan de lijn gehangen met proximus en kreeg ik een emailadres waarnaar ik alles opnieuw moest doorsturen, misschien ging ik via deze weg meer geluk hebben. Helaas. Echter in de krokusvakantie ben ik op reis geweest en bij overschakeling op een andere operator was ik telefonisch bereikbaar alsook per sms. Bij terugkeer in België, rara ... opnieuw uw telefoon is veiligheidshalve geblokkeerd.Opnieuw contact met proximus waarbij terug uren telefonisch contacten resulteerden dat mijn telefoon door de operator Orange werd geblokkeerd. Na telefonisch contact met Orange, wat bleek dat deze informatie niet klopte, opnieuw terug contact met proximus. Kreeg ik een ander emailadres. Men deelde mij mee dat ik mijn mail zo kort mogelijk moest opstellen en mijn litanie van problemen afgelopen weken hierin niet moest vermelden want dat dit geen effect zou hebben ... Ongelofelijk. Zo gezegd, zo gedaan... Op mails kreeg ik tevens geen reactie noch een melding dat het mailadres niet zou bestaan... Uiteindelijk is er een tussenkomst geweest van mijn sociale dienst naar proximus toe waarbij zij wel een antwoord mochten ontvangen van proximus met de mededeling dat een Engelse operator One-2-One UK mijn telefoon zou geblokkeerd hebben. Gezien ik dit reeds al eens had gehoord maar toen was het door orange, deelde ik proximus mee dat zij contact mochten opnemen met deze dienst om mijn telefoon te deblokkeren want voor hetzelfde geld blijkt deze informatie opnieuw niet te kloppen... Hierop geen antwoord. Vandaag na 10 WEKEN kreeg ik het bericht om contact op te nemen met de ombudsdienst ... we zijn 10 weken ver. Het bizarre blijft indien ik een andere sim-kaart van proximus of een andere operator in mijn gsm steek, ik telefonisch en per sms bereikbaar ben. Mijn toestel werkt dus effectief. Mijn sim-kaart/nummer in mijn toestel werkt niet. Ga ik hiermee naar het buitenland en schakel ik over naar een andere operator ben ik bereikbaar, in België niet door proximus. Ik heb een bijberoep en ben hierdoor ook al 10 weken niet meer bereikbaar...