Geachte,
Eind december 2024 werd ik door mijn bank geïnformeerd dat er een bedrag van €230,- zou worden gedebiteerd ten voordele van Booking.com. Hoewel ik in het verleden gebruik heb gemaakt van deze dienst, had ik de laatste maanden geen enkele boeking geplaatst.
In mijn poging om dit op te helderen, heb ik na lang zoeken een telefoonnummer gevonden. Helaas bleken alle oproepen gefilterd te worden via een automatisch antwoordapparaat dat een boekingsnummer vereist om doorverbonden te worden. Aangezien ik niet over een dergelijk nummer beschikte, was het onmogelijk om rechtstreeks met een medewerker te spreken.
Daarom heb ik geprobeerd om het probleem digitaal aan te kaarten. Ik heb zowel via e-mail (zie bijlagen) als via de online interface contact opgenomen met Booking.com. Ondanks bevestigingen dat mijn klacht ontvangen werd, bleef een concrete oplossing uit.
Aangezien mijn inspanningen tot op heden vruchteloos bleven, zie ik mij genoodzaakt om mij tot uw dienst te wenden en hoop ik op uw hulp bij het vinden van een oplossing.
Met vriendelijke groeten,
Vincent CLAESKENS