Terug

debetkaart nog altijd niet gekregen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Keytrade Bank

04/06/2023

Beste,Onze debetkaarten vervielen eind mei 2023. Mijn echtgenoot kreeg een brief met een kaart, ik heb niks gekregen. Ondertussen weigert de bankkaart dienst. Ik heb twee maal naar de helpdesk gebeld en telkens meer dan 10 minuten vruchteloos in wacht gebleven. Ik stuurde afgelopen week ook een mail naar de helpdesk met als titel dringend: nieuwe kaart nodig. Ik kreeg nog altijd geen reactie. In de app bestelde ik een nieuwe kaart, maar dat bleek om een nieuwe kredietkaart te gaan.Conclusie: ik heb dringend een nieuwe bankkaart nodig, want de oude is over datum (mei 2023) en weigert dienst.Getekend,De Vos Céline

Berichten (3)

Keytrade Bank

Naar: C. D.

07/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

C. D.

Naar: Keytrade Bank

18/06/2023

Beste,Ondertussen heb ik de debetkaart gekregen. Maar kreeg ik ook een nieuwe Visa-kaart, de oude en nieuwe Visa-kaart werden beiden prompt geblokkeerd na activering van de nieuwe code.De communicatie met uw diensten verloopt niet echt optimaal.Getekend,De Vos Céline

Keytrade Bank

Naar: C. D.

23/06/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform