Beste, na een defect aan de aansluiting van onze elektriciteit werd onze elektriciteitsmeter door Fluvius vervangen op 15 september. Wanneer ik op 30 september telefonisch contact opnam met Fluvius met een vraag over premie zonnepanelen kwam de medewerker tot de vaststelling dat onze meter door een fout van jullie administratief werd gedeactiveerd in plaats van vervangen. Tijdens telefonisch contact waarin wij de status vroegen op 6 en 8 oktober werd ons telkens gemeld dat de vraag is doorgegeven aan de desbetreffende dienst en we geduld moesten hebben, deze dienst is niet telefonisch bereikbaar. Aangezien wij recent zonnepanelen hebben geïnstalleerd en ook dit jaar nog een thuisbatterij willen installeren en hiervoor een premie zullen aanvragen moeten onze zonnepanelen zo snel mogelijk aangemeld worden. Wij hebben namelijk begrepen dat er hiervoor ook wachttijden zijn. Momenteel hebben wij echter door bovenstaande fout geen actieve EAN-nummer waardoor we de zonnepanelen niet kunnen aanmelden. Gelieve deze fout met de nodige hoogdringendheid recht te zetten. Daarnaast wensen wij ook dat het contract dat lopende was met onze energieleverancier opnieuw wordt geactiveerd. Uit het telefonisch contact hebben wij begrepen dat jullie hier eveneens voor zullen zorgen. Wanneer zou blijken dat wij hierdoor een hogere prijs moeten betalen zullen wij hiervoor een schadevergoeding vragen. Ons lopende energiecontract gaf recht op een korting nadat wij 1 jaar klant waren. Wanneer wij dit hierdoor mislopen zullen wij hiervoor eveneens van jullie een schadevergoeding vragen.