Terug

Deactiveren van diensten zonder medeweten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

B. J.

Naar: Proximus

05/08/2024

Vanmorgen stopte plots mijn Proximus-TV. Tot mijn enorme verbazing ontving ik drie mails van Proximus waarin stond dat ik mijn tv-abonnement zou hebben opgezegd met alle pakketten en Netflix; en dat ik toestemming zou hebben gegeven om mijn huurappartement Fiberklaar te maken. Ik heb géén van deze diensten gevraagd. Telefonisch contact en de chatassistent leerden me na een uur (!) dat ik 48 uur moet wachten voor de diensten weer de oude zouden zijn. Op mijn herhaalde vraag hoe dit zomaar kan, kreeg ik geen antwoord. Ik vroeg een gepaste compensatie en daarover zou ik overmorgen bericht krijgen. Ik neem geen genoegen met de meestal toegekende 5 euro. Ik wil een deftige compensatie voor meer dan 20 jaar abonnee zijn en een grondige uitleg hoe mijn abonnementen door Proximus zelf zijn stopgezet kunnen worden. De fiberaanvraag is meteen geannuleerd door de medewerkster.

Berichten (1)

Proximus

Naar: B. J.

12/08/2024

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg via de voicemail.De opzegging van de TV optie werd specifiek via de chat aangevraagd (met klantenidentificatie klantnummer).Mvg,ElkeConnect with us on:===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-08-05-14.15.52.000000 ======‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921010763623]

Bemiddeling door Testaankoop 13 augustus 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform