Terug

Deactivatie internet

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

P. D.

Naar: Telenet

14/10/2025

Beste, Deze voormiddag kwamen we plots zonder internet te zitten. Was van de mening dat er in de buurt ergens werken waren waardoor dit probleem zich voordeed. Bleek toch wat langer te duren en belde even rond 14.30 uur naar de helpdesk van Telenet Business. Blijkt dat ze ons internet afgesloten hadden omdat er zogezegd ergens een openstaande saldo van 20,39 € openstond. Dit zonder verwittiging of voorafgaandelijke email. Op 2/10/2025 kreeg ik wel een ingebrekestelling voor een bedrag van 120.39 € van 2 facturen van 2024. Ik stuurde via email een betalingsbewijs van de 100.07 € en een melding dat deze van 20.32€ niet in mijn boeken te vinden was. Dit om even te schetsen hoe men zo maar een bedrijf met meerdere medewerkers zomaar de mond kan snoeren. Gewoon schandalig dat dit de dag van vandaag zomaar kan.

Berichten (1)

Telenet

Naar: P. D.

20/10/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel. Beste Meneer, Mevrouw, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Mvg, Telenet © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg 4, 2800 Mechelen, België telenet.be/business tel. 0800 68 000 KBO/BTW (BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd. Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statement Algemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform