Geachte mevrouw/heer,
Op 06/08/2024, bestelde ik een elektrische fiets van het merk Trek typ domane SLR 7.
Ik stel echter vast dat het procuct niet werkte , er verschijnt namelijk een error bij het opstarten van de motor van de fiets.
Het probleem is jullie wel gekend. Na ontelbare mails en telefoons staan we nog geen stap verder.
Sommige mails werden beantwoord, weliswaar dagen nadat onze mail was verzonden. De laatste 2 weken hadden we dan uiteindelijk de indruk dat er schot in de zou komen .Er was enige communicatie maar het verliep stroef. Er werd een voorstel gedaan om de fiets te komen ophalen en eventueel een nieuwe fiets op te sturen. wij dienden te laten weten wanneer het ons paste om de fiets te komen ophalen. Met veel geloof in de zaak deden wij het nodige begin vorige week.
Sindsdien geen enkele reactie meer.
Wij hebben al een fietsvakantie moeten annuleren omdat er fiets was die niet werkte.
Vorige week donderdag en vrijdag namen we verlof om zeker thuis te zijn moest de fiets komen worden opgehaald.
Maar helaas
Geen reactie meer
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk zo vlug mogelijk een oplossing , geen beloftes maar daden
Met vriendelijke groeten,