Terug

De overstap geraakt niet geregeld

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Opzeg

Klacht

D. V.

Naar: Telenet

23/04/2025

Op 19.03 neem ik contact op met Orange om over te stappen. Ze maken een dossier op en noteren het easy switch-nummer. Op 27.03 komt de technieker van Orange langs om alles te installeren. Die avond surfen we op internet en kijken we televisie via het netwerk van Orange. Vanaf 28.03 zijn onze gsm toestellen actief met de sim kaart van Orange. Met de vaste telefoon loopt het fout. Bij het inleveren van onze Telenet-toestellen op 28.03 blijkt dat nog niet alles overgezet is, de vaste telefonie kon nog niet overgezet worden, kreeg ik te horen in de Telenet-shop. Ik neem contact op en idd, daar is iets misgelopen. Uiteindelijk duurt het tot jawel vrijdag 18.04.2025 voordat onze vaste lijn weer actief is. Nu krijg ik eerder deze week een factuur van Telenet en moet ik nog aansluiting betalen tot en met 17.05??? Ik ben twee maand eerder veranderd van provider??? Dat het misloopt met overzetten van de vaste lijn, dat is niet mijn fout. Ik wil graag dat de facturatie stopgezet wordt vanaf 27.03. Ook voor de vaste telefonie want sinds 28.03 hebben we geen vaste lijn meer bij telenet. Er kon niet meer in- of uitgebeld worden met ons nummer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform