Beste, ik heb al jarenlang problemen met de my proximus app. Maar omdat ik mijn verbruik kon volgen op mijn smartphone, en mijn facturen kon raadplegen via de ZOOMIT app, heb ik al gauw opgegeven dat in orde te krijgen. Ik had daarvoor nochtans telefonisch contact opgenomen met Proximus én in een winkel geweest. Jaren geleden al! Ik werkte voltijds, nu ben ik met pensioen en heb ik tijd om mij ermee bezig te houden. Gelukkig maar want nu kan ik plots mijn facturen niet meer raadplegen via Zoomit. Ik kom dan op My Proximus terecht en krijg steeds de melding oeps, er liep iets mis. Geen product gevonden. We doen ons best om dit op te lossen.Oeps....We vonden geen product op je rekening Ik kan ook mijn verbruik niet meer zien. Dus vroeg ik online hulp via de chat op maandag 10 februari, een week geleden dus. Eerste bericht om 12.24 u:Leen, daarna Klaartje, Iman, Mohcine, laatste bericht Nathaniel om14.13u die dag. Ik heb toen nog 6 vragen gesteld om hulp, en om 14.28 u nog eens...Maar niemand heeft het opgelost. Ik heb intussen de app verwijderd en opnieuw geiinstalleerd, al mijn gegevens doorgegeven ... Tot plots om 13.56 Mohcine op het idee kwam dat er een fout klantennummer in de app staat. Ik blij: na al die jaren ging dat raadsel opgelost en in orde raken. Maar neen hoor: ik kreeg pas terug een bericht van Proximus op 13 februari... van Femke. Met nog eens de vraag naar mijn emailadres waarmee ik aanmeld. Dan antwoord van Valerie op 14 februari: Omdat ikzelf alles kan veranderen in mijn gebruikersprofiel, BEHALVE dat verkeerde klantennummer, ging zij mijn login verwijderen van het foutieve klantennummer, zodat ik zaterdag opnieuw kon registreren via de link van Proximus. Hoeraa.... dacht ik... MAAR het is niet gelukt en alles is nog steeds bij het oude. Ik kan mijn facturen, noch mijn verbruik bekijken en het is nog steeds het foute klantennummer en nu wil ik nog één ding vóór ik mijn laatste factuur betaal: die factuur kunnen zien. Ik ben niets met alleen maar een aanrekening via ZOOMIT. En nu ga ik stante pede op zoek naar een andere provider. EEN WEEK, en men kan zoiets simpel als een fout klantennummer niet rechtzetten????