Terug

De myproximus app werkt niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. H.

Naar: Proximus

17/02/2020

Beste, ik heb al jarenlang problemen met de my proximus app. Maar omdat ik mijn verbruik kon volgen op mijn smartphone, en mijn facturen kon raadplegen via de ZOOMIT app, heb ik al gauw opgegeven dat in orde te krijgen. Ik had daarvoor nochtans telefonisch contact opgenomen met Proximus én in een winkel geweest. Jaren geleden al! Ik werkte voltijds, nu ben ik met pensioen en heb ik tijd om mij ermee bezig te houden. Gelukkig maar want nu kan ik plots mijn facturen niet meer raadplegen via Zoomit. Ik kom dan op My Proximus terecht en krijg steeds de melding oeps, er liep iets mis. Geen product gevonden. We doen ons best om dit op te lossen.Oeps....We vonden geen product op je rekening Ik kan ook mijn verbruik niet meer zien. Dus vroeg ik online hulp via de chat op maandag 10 februari, een week geleden dus. Eerste bericht om 12.24 u:Leen, daarna Klaartje, Iman, Mohcine, laatste bericht Nathaniel om14.13u die dag. Ik heb toen nog 6 vragen gesteld om hulp, en om 14.28 u nog eens...Maar niemand heeft het opgelost. Ik heb intussen de app verwijderd en opnieuw geiinstalleerd, al mijn gegevens doorgegeven ... Tot plots om 13.56 Mohcine op het idee kwam dat er een fout klantennummer in de app staat. Ik blij: na al die jaren ging dat raadsel opgelost en in orde raken. Maar neen hoor: ik kreeg pas terug een bericht van Proximus op 13 februari... van Femke. Met nog eens de vraag naar mijn emailadres waarmee ik aanmeld. Dan antwoord van Valerie op 14 februari: Omdat ikzelf alles kan veranderen in mijn gebruikersprofiel, BEHALVE dat verkeerde klantennummer, ging zij mijn login verwijderen van het foutieve klantennummer, zodat ik zaterdag opnieuw kon registreren via de link van Proximus. Hoeraa.... dacht ik... MAAR het is niet gelukt en alles is nog steeds bij het oude. Ik kan mijn facturen, noch mijn verbruik bekijken en het is nog steeds het foute klantennummer en nu wil ik nog één ding vóór ik mijn laatste factuur betaal: die factuur kunnen zien. Ik ben niets met alleen maar een aanrekening via ZOOMIT. En nu ga ik stante pede op zoek naar een andere provider. EEN WEEK, en men kan zoiets simpel als een fout klantennummer niet rechtzetten????

Berichten (1)

Proximus

Naar: V. H.

18/02/2020

Dag mevrouw, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Indien u mij uw klantenrekeningnummer en een contactnummer bezorgt waarop u tijdens de kantooruren (08:00 uut tot 16:30 uur) bereikbaar bent, neem ik zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Ref. [THREAD_ID:192963375150]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform