Beste,20200604 DPG Media (Medialaan NV), De Morgen Digiflex abonnement: De beloofde flexibiliteit om te abonneren en (tijdelijk) terug te beëindigen blijkt een val te zijn.Kort samengevat:04-06-2020: Digiflex abonnement besteld bij wijze van test. Zie bijlage.Geen toestemming gegeven voor domiciliëring, MAAR zij hebben gemerkt dat ik reeds een domiciliëring had voor Het Laatste Nieuws (op een ander adres “zelfde straat maar nr. 14”) en hebben de gegevens daar opgehaald!08-06-2020: Digiflex abonnement beëindigd via contactformulier website. Zie bijlage.EERST TELEFONISCH WILLEN BEËINDIGEN > 02 4542591 > keuze 6 = abonnement beëindigen > wachten … steeds mededeling dat men dit veel beter en vlotter via de website kan invoeren …Bevestiging ontvangen dat het formulier ingediend werd (abonnementsnummer kan niet ingevuld worden wegens nog onbekend). Mail zal volgen (binnen de 2 dagen, maar omwille van corona …). Na 2 en meer dagen geen mail ontvangen ook niet in de spam-folder.Er werd geen gebruik meer gemaakt van het Digiflex abonnement na 07-06-2020.Nochtans werd er 2 maal 10 Euro betaald via domiciliëring.03-08-2020: Telefonisch contact opgenomen (zelfde boodschap, zie hoger), 10 minuten wachten.Mevrouw bevestigt dat ik nog steeds een actief abonnement heb en dus zeker nog 4 weken moet betalen.Zij bevestigt eveneens dat het stopzetten van een abonnement UITSLUITEND telefonisch kan gebeuren! Zo is de procedure. Zij begrijpt mijn verhaal … maar dat doet niet terzake. Ik kan de domiciliëring “blokkeren” maar dan blokkeer ik eveneens het abonnement van Het Laatste Nieuws …De betaling via domiciliëring stopt wel degelijk begin september.Vervolgens stuurt men mij zowat om de 14 dagen volgend mailbericht Ga terug naar bestellen.Vraag: Ben ik de enige die in deze val loop/liep en kan ik 20 Euro terugvorderen?Roger BogaertBijlagen beschikbaar op aanvraag.