Terug

De Hotelier heeft geen vat op de reacties van klanten in hun review

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. G.

Naar: BOOKING.COM

22/08/2023

Beste BOOKING , Klant is koning is een slogan die wij als Hotelier maar al te goed in het vaandel dragen. Dit wil echter niet zeggen als een klant onredelijk, onbeleefd of buitensporig ordinair gedrag vertoont dat wij als hotelier hier niets over te zeggen hebben. BOOKING geeft de gast altijd recht tot spreken ? Zelfs als deze klant wangedrag vertoont, dronken de boel sloopt of vernielt , niet komt opdagen en alle regels aan zijn laars lapt ?! BOOKING zou ook eens partij voor de hard werkende hotelier mogen kiezen die fix betaalt voor zijn diensten van BOOKING en het is altijd de hotelier die aan het kortste eind trekt !


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform