Terug

De goederen zijn beschadigd en in slecht staat

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Furnified

25/04/2017

we kochten een kast op bestelling, ophaling in Antwerpen 15 april, volledig ingepakt eens in Gent zien we de staat van de kast, klein 550 euro, schandalig zo iets meegeven aan de klant.Op 15 april eeste mail+ foto's van de kast geen antwoord. 18 april 2de mail, hier kwam een antwoord, samen gevat : ik moest geduld hebben omdat zieken waren en te veel werk.We wachten nog altijd achter antwoord.

Berichten (1)

Furnified

Naar: A. C.

25/04/2017

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform