Terug

De gehele werking van Dovy!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Cuisines Dovy

17/08/2020

Beste, Ik heb een keuken besteld bij Dovy Schoten en ik ben absoluut niet tevreden. Vanaf het begin loopt alles al mis. Matthias de verkoper belooft dingen die hij jammer genoeg niet waarmaakt. Volgende dingen liepen reeds mis: - Eindbedrag was anders dan de bestelbon door vragen dat te laat gesteld werden- Beloven dat de datum van plaatsing ten laatste in september zou kunnen plaatsvinden omdat we anders niet zouden tekenen. Nadat we getekend hebben opeens zeggen dat dit niet lukt. - Datum plaatsing wordt telkens veranderd (3x)- Opmeting door iemand anders en hier een korting voor beloven maar niet geven- Geen klantvriendelijkheid bij de tweede afspraak- Beloven dat we onze oven vroeger kunnen krijgen waarna dit opeens niet meer kan en hij een oven van zichzelf aanbiedt. - Aannemer dat niets laat weten en Matthias dat telkens “vergeet” ernaar te bellen en mij vraagt om maar zelf contact op te nemen- Uiteindelijk een afspraak met de aannemer kunnen inplannen waarna hij zonder iets te laten weten niet komt opdagen. Ik denk dat de keukens van Dovy genoeg kosten om een goede dienstverlening te ontvangen! Ik wil heel graag een oplossing zien anders zal ik me tot een andere keukenwinkel richten. Alvast bedankt Met vriendelijke groeten Shelsey Van Vaeck


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform