Beste, Ik heb een keuken besteld bij Dovy Schoten en ik ben absoluut niet tevreden. Vanaf het begin loopt alles al mis. Matthias de verkoper belooft dingen die hij jammer genoeg niet waarmaakt. Volgende dingen liepen reeds mis: - Eindbedrag was anders dan de bestelbon door vragen dat te laat gesteld werden- Beloven dat de datum van plaatsing ten laatste in september zou kunnen plaatsvinden omdat we anders niet zouden tekenen. Nadat we getekend hebben opeens zeggen dat dit niet lukt. - Datum plaatsing wordt telkens veranderd (3x)- Opmeting door iemand anders en hier een korting voor beloven maar niet geven- Geen klantvriendelijkheid bij de tweede afspraak- Beloven dat we onze oven vroeger kunnen krijgen waarna dit opeens niet meer kan en hij een oven van zichzelf aanbiedt. - Aannemer dat niets laat weten en Matthias dat telkens “vergeet” ernaar te bellen en mij vraagt om maar zelf contact op te nemen- Uiteindelijk een afspraak met de aannemer kunnen inplannen waarna hij zonder iets te laten weten niet komt opdagen. Ik denk dat de keukens van Dovy genoeg kosten om een goede dienstverlening te ontvangen! Ik wil heel graag een oplossing zien anders zal ik me tot een andere keukenwinkel richten. Alvast bedankt Met vriendelijke groeten Shelsey Van Vaeck