Terug

De geafficheerde prijs wordt duurder aan de kassa

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: AH - Albert Heijn

12/09/2023

Ik kocht bij AH 5 x 3 sets boxershorts aan de actie prijs van 9 euro (per 3 sets), geafficheerd in de winkel en in de folder. Echter zei men dat ze dit niet konden scannen aan de kassa. Ik heb ze opzij laten zetten om het later op te halen. Blijkt dat ze mij nu bijna 19 euro willen aanrekenen.

Berichten (10)

AH - Albert Heijn

Naar: S. D.

12/09/2023

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 10007798. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

S. D.

Naar: AH - Albert Heijn

12/09/2023

VandaagDigitale assistentGoedemiddag, ik ben de digitale assistent van de AH Klantenservice.12:51Ik zal je helpen, of ik stuur je vraag door naar een medewerker.12:51Wat is je vraag?12:51de geafficheerde prijs wordt duurder aangerekend aan de kassa12:51 AfgeleverdDigitale assistentGaat het om een product uit je Bonus Box?12:51Nee12:52 AfgeleverdDigitale assistentGa met je kasticket naar het onthaal in de winkel. Dan kan mijn collega daar bekijken wat er is misgegaan. Tip: met je geactiveerde Bonuskaart vind je al je kastickets bij je profiel rechtsboven in de AH app.12:52Geen vergoeding nodig? Meld je productklacht met eventuele toelichting binnen 14 dagen aan je winkel:Klacht melden12:52Heb ik je daarmee geholpen?12:52Nee12:52 AfgeleverdDigitale assistentAch dat is jammer, maar ik leer elke dag bij.12:52Mogelijk vind je hier het antwoord op je vraag:Alle 24 antwoorden bekijken12:52Heb ik hiermee antwoord op je vraag gegeven?12:52Nee12:52 AfgeleverdDigitale assistentHet is erg druk. Onze reactietijd is ongeveer 50 minuten. Wil je chatten met een medewerker?12:52Ja12:52 AfgeleverdDigitale assistentIk heb je vraag doorgestuurd. Een moment.12:52Heb je nog extra informatie voor mijn collega? Licht dan je vraag alvast verder toe, zodat we je zometeen sneller kunnen helpen.12:52We kunnen je zometeen beter helpen als je nu inlogt:Inloggen12:52StaceyHi je chat met stacy, bedankt voor het wachten. Ik neem even je vraag door en dan kom ik bij je terug. 😊 13:35Wat bedoel je precied13:35dat er geen 9 euro gerekend wordt aan de kassa maar bijna 1913:46 Afgeleverddit blijkt een fout te zijn maar toch moet in een dergelijk geval de laagste prijs aangerekend worden13:46 AfgeleverdStaceyKun je wat meer info geven, want ik weet nu nog niet waar het over gaat helaas.13:49in de folder staat de dim boxershort 3x2 stuks voor 9 euro13:50 Afgeleverdechter zou er een fout zijn en komt dit bijna op 19 euro aan de kassa13:50 Afgeleverder staat 9 euro in de winkel en in de folder13:50 Afgeleverden AH Oudenaarde had ze voor mij opzij gehouden maar wil ze me niet verkopen aan 9 euro13:51 AfgeleverdStaceyik raad je aan hiermee even terug naar de winkel te gaan, gezien ik hier niet kan helpen omdat het niet om een online bestelling gaat. Bij de servicebalie helpen ze je heel graag verder. 13:51zij willen ook niet helpen en sturen me naar jullie13:51 AfgeleverdStaceyHelaas kan ik hierin niets betekenen omdat dit een winkel kwestie is13:52dan maar de ombudsdienst en testaankoop, jammer dat jullie een fout niet kunnen rechtzetten en de bal rondspelen13:53 Afgeleverddit is een AH kwestie, staat in jullie folder13:53 AfgeleverdStaceyHelaas kunnen we online niet met alles helpen. Graag verwijs ik je naar de winkel.13:53

AH - Albert Heijn

Naar: S. D.

12/09/2023

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 10008137. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: S. D.

13/09/2023

Beste ,Wat balen dat de klant €19,00 moest betalen in plaats van de €9,00 die de boxers waren in de bonuskorting. Het is niet helemaal duidelijk, maar het kan zijn dat de klant de boxers buiten de aanbiedingsperiode alsnog ging ophalen, dan wordt inderdaad de normale prijs gerekend. Maar de klant kan het beste teruggaan naar de winkel want heb je Bonuskorting gemist in de winkel' Loop dan even naar de servicebalie om te checken wat er is misgegaan.Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd wens ik je een fijne dag verder!Om mijn service te verbeteren hoor ik graag hoe je het contact met mij hebt ervaren. Het beantwoorden van de vragen duurt ongeveer 1 minuut. Alvast bedankt!Beoordeel onze serviceMet vriendelijke groet,TINEKEAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceWij gebruiken je antwoorden uitsluitend om de dienstverlening van onze organisatie te verbeteren.Bezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:_00D0Y1Kh5s._50007bSF1Z:ref

S. D.

Naar: AH - Albert Heijn

13/09/2023

Beste, de winkel stuurt me naar jullie en willen de shorts niet verkopen aan 9 euro maar aan 18,99. 9 euro staat in de folder van deze week. De winkel in oudenaarde houdt 5x 3 sets opzij voor mij in afwachting van een goedkeuring van jullie.Met vriendelijke groeten,Sven David

AH - Albert Heijn

Naar: S. D.

13/09/2023

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 10012159. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: S. D.

13/09/2023

Beste Sven,Bedankt voor het contact opnemen.Op vertoon van deze mail gaat de winkel jou het product aanbieden voor de juiste prijs. Voor sommige aanbiedingen die in de folder staan heb je een Bonus Box nodig. Deze kan je activeren in de AH app.Voor alle andere gevallen geldt: Heb je Bonuskorting gemist in de winkel' Loop dan even naar de servicebalie om te checken wat er is misgegaan.Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd, maar mocht je naar aanleiding van mijn mail nog vragen of opmerkingen hebben kun je altijd nog een keer contact met ons opnemen. Wist je dat je ook met ons kunt chatten? Zo heb je nóg sneller een reactie!Met vriendelijke groet,BrianAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceWij gebruiken je antwoorden uitsluitend om de dienstverlening van onze organisatie te verbeteren.Bezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:_00D0Y1Kh5s._50007bSFgw:ref

S. D.

Naar: AH - Albert Heijn

13/09/2023

Beste,met de juiste prijs bedoel je dan 9 euro voor 3 sets van 2 stuks zoals het is geafficheerd in de folder?met vriendelijke groeten,Sven David

AH - Albert Heijn

Naar: S. D.

13/09/2023

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 10012762. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: S. D.

13/09/2023

Beste ,Volgens mij heb ik deze vraag al eerder beantwoord in case 10007798, hieronder nogmaals het antwoord:Wat balen dat de klant €19,00 moest betalen in plaats van de €9,00 die de boxers waren in de bonuskorting. Het is niet helemaal duidelijk, maar het kan zijn dat de klant de boxers buiten de aanbiedingsperiode alsnog ging ophalen, dan wordt inderdaad de normale prijs gerekend. Maar de klant kan het beste teruggaan naar de winkel want heb je Bonuskorting gemist in de winkel' Loop dan even naar de servicebalie om te checken wat er is misgegaan.Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd wens ik je een fijne dag verder!Om mijn service te verbeteren hoor ik graag hoe je het contact met mij hebt ervaren. Het beantwoorden van de vragen duurt ongeveer 1 minuut. Alvast bedankt!Beoordeel onze serviceMet vriendelijke groet,TINEKEAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceWij gebruiken je antwoorden uitsluitend om de dienstverlening van onze organisatie te verbeteren.Bezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:_00D0Y1Kh5s._50007bSP0Z:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform