Terug

De eindafrekening klopt totaal niet, zowel electriciteit als gas

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Eneco

24/05/2024

Deze klacht is reeds in behandeling geweest en afgesloten maar is niet behandeld zoals men beloofd had. Ik citeer vorige klacht: MARC Vaan: Eneco13/12/2023Beste, De eindafrekening klopt totaal niet, zowel electriciteit als gas. De meterstanden kloppen totaal niet met de doorgezonden gegevens.Ik heb reeds de nodige stappen naar ENECO toe genomen maar tot op heden nog geen antwoord ontvangen.Aangezien de betalingstermijn bijna verloopt had ik toch graag zo snel mogelijk info ontvangen ivm deze.Ik heb een case nr(12506896) ontvangen.Ik hoop niet terug in hetzelfde straatje terecht te komen van enkele jaren geleden. Ik heb hiervan enkele slapeloze nachten gehad ivm incassobureau.Met vriendelijke groet,Marc VanderstraetenAntwoord Eneco: Enecoaan: MARC V05/02/2024Beste,Bedankt voor je antwoord!De correctieprocedure is bezig. Weet dat dit 2 maanden kan duren. Onze excuses dat dit langer duurt dan verwacht.Een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,JordiEneco Customer Care - klachtenbemiddelingHeb je nog vragen?Stel je vraag via onze Hulp and Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen? Dat kan via het online platform My Eneco. Registreer hier en onek alle voordelen van je eigen Eneco account.Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.Op 15 maart hetvolgende in mailbox: case: 12555423Beste Marc,Onlangs nam je contact op met onze klantendienst in verband met de correctie van je meterstanden. Ik geef je hier graag wat meer uitleg over.Als energieleverancier zijn wij verplicht onze facturatie te baseren op de meterstanden die wij krijgen van je distributienetbeheerder. Die beslist of een correctie wordt goedgekeurd.We hebben je meterstanden dan ook doorgegeven aan je netbeheerder. Op dit moment is je dossier daar in behandeling. Van zodra wij de gecorrigeerde meetgegevens ontvangen, passen wij onze facturatie aan en maken we voor jou een correctiefactuur op.Aarzel niet om ons te contacteren indien je hier nog vragen over hebt.Ik wens je een fijne dag verder!Met vriendelijke groeten,MelissaKlantendienst EnecoVandaag 24/05/2024 5 MAAND VERDER in mailbox:Je factuur uit het oog verloren?Klant n°: 54534........Beste Marc,Volgens onze gegevens heb je een of meer facturen nog niet betaald.Kan je dit nakijken en de betaling zo snel mogelijk in orde brengen? Jouw openstaand saldo bedraagt €401,53 (inclusief herinneringskosten).Je vindt hier alle details van de onbetaalde facturen. Surf naar My Eneco voor meer informatie.Het zou ongeveer 2 maand duren om dit in orde te brengen!!!Geen telefoontje, geen mail helemaal niets over een correctie. Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn deze case eens te onderzoeken aub.Met groeten,Marc Vanderstraeten

Berichten (3)

Eneco

Naar: M. V.

29/05/2024

Beste,Bedankt voor je antwoord!We hebben intussen een correctiefactuur opgemaakt. Je kan deze in bijlage terugvinden. Zo kan je alle details bekijken.Een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,JordiEneco Customer Care - klachtenbemiddelingHeb je nog vragen?Stel je vraag via onze Hulp Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen? Dat kan via het online platform My Eneco. Registreer hier en onek alle voordelen van je eigen Eneco account.Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.

M. V.

Naar: Eneco

17/06/2024

Geachte, Ik hoop dat de herinneringskosten teruggestort worden indien deze zijn doorgerekend. Ik heb geen schuld aan gans dit zootje. Mvg, Marc Vanderstraeten

Eneco

Naar: M. V.

18/06/2024

Beste,Bedankt voor je antwoord!We kunnen je geruststellen. Er zijn geen extra kosten meer aangerekend. Dit kan je steeds nakijken op het facturatie overzicht op My Eneco. Een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,JordiEneco Customer Care - klachtenbemiddelingHeb je nog vragen?Stel je vraag via onze Hulp Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen? Dat kan via het online platform My Eneco. Registreer hier en onek alle voordelen van je eigen Eneco account.Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: maandag 17 juni 2024 18:30Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.comOnderwerp: Nieuw bericht van MARC‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform