Terug

De bus rijdt niet waar je er op wacht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. H.

Naar: De Lijn

22/06/2020

De bus van de lijn reed vanmorgen niet in Wervik, er hangde zelfs geen berichtje uit uitzonderlijk deze morgen geen bus in Wervik, dan zou je nog kunnen bellen naar de belbus maar die was 5 min ervoor weggereden. De uurregeling van de schooluren of de vakantiedagen zijn hetzelfde, dat is nu de 2 de keer dat ik sta te wachten op de bus van de lijn en die niet afkomt, ik zakte door de grond, ik heb de lijn opgebeld en ze zeiden me dat er maandagvoormiddag geen bus reed, ik zei ik zie dat nergens staan, ja zegt ze het is geen school meer dus zijn de uren veranderd, en ik zei de uren zijn alletwee hetzelfde, jamaar vanmorgen rijdt hij niet, dus stond ik daar....al voor de tweede keer....mogen mijn electriche fiets nemen voor naar de kliniek te gaan en in Menen zonder batterij zitten. Nu geen probleem voor de bus van de lijn ik was in Menen. Gelukkig had ik iemand in Menen werken en die heeft mijn fiets in zijn camionnette gestoken en zo geraakte ik thuis. Anders moest ik wachten tot 5 u tegen dat mijn man mij ging kunnen komen halen. Sorry ik lach daar niet mee.Ik was in Menen er was geen probleem meer, maar legt dat eens uit aan een adviseur die gaan daarmee niet lachen. Ze mogen eens op hun vingers getikt worden als er iets verandert aan de uren ze het mogen uithangen. De mensen zijn daarmee niet gediend.

Berichten (6)

De Lijn

Naar: E. H.

24/06/2020

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Liesbet, 24 jun. 2020 11:26 CESTBeste EllenBedankt voor je melding.Je liet ons weten dat je maandagochtend geen bus hebt kunnen nemen van Wervik naar Menen. Je bent met de fiets gegaan en hebt een andere oplossing moeten zoeken om terug te keren naar huis.Onze excuses voor de ondervonden hinder.Je melding bevat helaas te weinig gegevens voor een onderzoek. We zouden graag weten aan welke halte je stond, om hoe laat en welke lijn je wilde nemen.Contacteer ons opnieuw en we helpen je graag verder.Met vriendelijke groetenLiesbetDe Lijn----------------------------------------------klantendienst, 23 jun. 2020 08:05 CEST** ![Afbeelding verwijderd door afzender.](s:help.delijn.be/attachments/token/LpjvOhMPx35KjcstWmg5tCA0j/?name=image019.jpg)![Afbeelding verwijderd door afzender.](s:help.delijn.be/attachments/token/FNEgNyLRwpIqC3DBY95HJPHMn/?name=image018.jpg)[R5GEL9-QLMR]

E. H.

Naar: De Lijn

24/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

E. H.

Naar: De Lijn

12/07/2020

Geachte, De lijn wat doe je nu er mensen staan te wachten aan de bushalte en er geen bus passeerd, graag antwoord van jullie verwacht, dat is al de tweede keer.Mvg

De Lijn

Naar: E. H.

13/07/2020

- Typ uw reactie boven deze regel -BesteWe hebben jouw aanvraag (32442) ontvangen en deze wordt beoordeeld door onze supportmedewerkers.Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen.Met vriendelijke groetenDe Lijn[PMKZRL-VEYQ]

De Lijn

Naar: E. H.

22/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

De Lijn

Naar: E. H.

27/07/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform