Terug

De BPOST App probleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. W.

Naar: bpost

18/01/2024

Geachte,Sinds een maand worden de betellingen die via Bpost verlopen, zoals Zalando, Bol, Amazon .... niet meer automatisch in de app gezet. Je moet telkens manueel de code ingeven. Daarna krijgen we ook geen updates meer. Contact gehad met Marleen van de chat maar die erkende het probleem als 'kan ik niks aan doen' en sloot de chat gewoon af.Wij zijn lang niet alleen met dit probleem. ook collega's en vrienden ondervinden dit Het gevolg, pakjes die onnodig worden terugestuurd of blijven liggen.Graag een defitge uitleg en liefst een oplossing. MvgPascal W.

Berichten (1)

bpost

Naar: P. W.

18/01/2024

1-52802344292Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is niet gebleken dat u een effectief dossier heeft bij onze klantendienst.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling.U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqsMet vriendelijke groeten,Klara C.bpostAnspachlaan 1 bus 1, 1000 Brussel[THREAD ID:1-O99EDXM]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform