Terug

De bijenkorf weigerd mijn retour te verwerken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

R. D.

Naar: KREFEL

10/07/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 05-08-2024 heb ik in uw online winkel een portemonnee gekocht, waarbij ik het bedrag van € 770 voor heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 12-08-2024, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op [DATUM - maximaal 14 dagen na levering] een mededeling in die zin gestuurd per [post/e-mail/...]. Op 15-08-2024 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op 19-08-2024 de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen. Tot op heden, na 335 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van 770 euro. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Rudi de winter

Bemiddeling door Testaankoop 21 juli 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform