Beste, we hebben beslist om onze keuken compleet te renoveren inklusief muren, vloer, trap, deuren, isolatie ...., de grote werken dus. We bestelde een keuken bij De Abdij. Geplaatst in juli van dit jaar maar graniet werkblad moest nog gemeten worden. Dit is een paar weken later gebeurd maar we moesten er echt achter lopen want De Abdij was niet beschikbaar om ons te ondersteunen. Tijdens de metingen had de plaatser ons verteld dat het werkblad 2 weken later klaar zou zijn voor plaatsing. Maar afspraak kon uiteindelijk pas eind november na veel bellen, mailen, bedreigen ... De Abdij had gewoon geen tijd om ons dossier te bewerken, De plaatser vertelde later dat het werkblad al maanden op stock was maar dat ze geen nieuws hadden van De Abdij om door te gaan met de plaatsing. Dag van plaatsing moest de plaatser uiteindelijk toch zijn werk staken omdat één van de kasten scheef afgewerkt was waardoor één blad niet kon geplaatst worden. De Abdij moest dit eerst rechtzetten. We proberen nu al weken De Abdij te contacteren zonder enige resultaten. Per mail, per telefoon, 4 verschillende contacten ... ze laten ons gewoon in de steek. De keuken is in juli geplaatst en tot op vandaag kunnen we nog steeds niet genieten van onze keuken. De Abdij heeft al maanden 100% van het geld ontvangen en laat ons nu gewoon doodleuk IN DE STEEK. Intussen kon de aannemer zijn werk niet verder afwerken (mozaiek, verf, afwerking rond de keuken .... en dreigt er nu mee te stoppen want heeft er geen tijd meer voor. Ook meerkosten zullen gefactureerd worden. We zijn het nu kotsbeu. Officiele klacht zal ingediend worden. We verwachten afwerking zoals in het contract vermeld is en compensatie van de miserie en tijd dat we hierin tot vandaag nog steeds in steken. DE ABDIJ ?! NEE, zeker niet aan te raden !!