Terug

DAZN/ELEVEN weigert een terechte terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. G.

Naar: Eleven Sports Networks NV

30/01/2024

Beste,Op 29 juli bestelde ik bij DAZN/Eleven een jaarabonnement op de Jupiler Pro League. Ik betaalde hiervoor 178.99 euro met mijn creditcard. Tot mijn grote verbazing werd de betaling de dag erna (30 juli) een tweede keer uitgevoerd zonder mijn toestemming. Ik betaalde dus twee keer voor hetzelfde abonnement.Al op 4 september erkende DAZN/Eleven in mailverkeer hun fout en beloofde het een terugbetaling. Intussen zijn we 6 maanden later en heb ik hier nog geen euro van gezien.Nochtans stuurde ik al minstens 10 reminder naar de klantendienst. Men weigert systematisch deze GESTOLEN (ik heb er geen ander woord voor) 178.99 euro terug te betalen.Ik ben absoluut niet van plan het hierbij te laten en ben bereid tot het gaatje te gaan om dit niet ongestraft te laten.Ik eis een ONMIDDELLIJKE terugbetaling van de tweede, foutieve betaling.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform