Geachte,
Op zondag 27 juli startte ik een proefabonnement op DAZN. Enkele dagen latere annuleerde ik dit proefabonnement via jullie app, tijdig dus. Ik kreeg op het scherm een bevestiging van annulatie en vermelding dat het proefabonnement nog verder liep tot 3/8. Ik kreeg weliswaar geen bevestiging per e-mail. Op zondag 3 augustus wordt via Paypal een bedrag van 34,99 Euro van mijn rekening gehaald, voor zogezegd het verder lopen van het abonnement. Ik startte een chat op met een medewerker van Dazn. Ik diende een schermafbeelding te tonen van mijn annulatie, wat ik uiteraard niet kon. Ondanks aandringen kwam ik niet tot een akkoord. Meer nog, het is nog helemaal niet duidelijk of ik wel tijdig de volgende maand kan opzeggen. In de chat werd gesproken van minimum 30 dagen op voorhand annuleren. Ik vroeg voor alle zekerheid na aan de bediende of ik toch zeker ook de volgende (tweede) maand niet moest betalen maar deze haakte af. In een volgende chat met een andere bediende probeerde ik dit nogmaals en vroeg of hij voor alle zekerheid mijn nieuwe ongevraagde maandabonnement kan annuleren. Dit bevestigde hij. Op de app stond dit vervolgens ook aangegeven, weliswaar maar heel even. Wat later kon ik ook niet meer via de app achterhalen of ik wel of niet nog een abonnement had. Ik kreeg ook geen email met bevestiging van annulering (net zoals bij het proefabonnement uiteindelijk). Bovendien liep het proefabonnement nog tot vandaag (7 dagen).Niettemin ben ik er zeker van dat ik het proefabonnement effectief annuleerde via de app en wil dus het bedrag van 34,99 Euro terug en bevestiging dat ik volgende maand niet opnieuw belast wordt.
Bedankt voor creditering