Beste, Ik bestelde en betaalde (178,99 euro waarbij de betaling werd overgemaakt op 25/7/23) bij DAZN Group (streamingdienst voor sport) het jaarabonnement DAZN Pro League. Echter kan ik nu ongeveer een maand later nog steeds geen content bekijken via de streamingdienst. Op die mobiele app staat er dat mijn registratie moet voltooid worden door een abonnement te nemen en te betalen, op de apple tv app krijg ik de foutmelding probleem met uw account, gelieve contact op te nemen met de technische afdeling. Ik nam contact op met de klantendienst van dit bedrijf. Deze vroegen verschillende gegevens (naam, mailadres, eerste zes en laatste vier cijfers van mijn bankkaart, prinsscreen van de betaling...) Na deze gegevens te hebben verstuurd samen met extra bewijzen dat ik technische problemen ondervindt ( ook al beschik ik over de recenste software vereisten en ...), kreeg ik van hen een mail terug dat We hebben uw zaak geëscaleerd naar onze technologieafdeling en u ontvangt een e-mail van hen wanneer het probleem is opgelost. Als u nog andere problemen heeft, aarzel dan niet om opnieuw contact met ons op te nemen. Tot op vandaag kreeg ik nog steeds geen mail van de technische dienst. Ik ondernam ook verschillende pogingen om verder contact te ondernemen door via mail verder op de mailsessie te beantwoorden alsook via hun chat en doorverwijs service contact op te nemen. Ik word letterlijk compleet genegeerd! Alsook zit de Belgische voetbal competitie al aan speeldag vijf waardoor ik al vier speeldagen heb gemist! Ik vind dit ongehoord en eis dan ook een terugbetaling en/of een schadevergoeding. Ps: DAZN is een groot erkend bedrijf, dit zal niks te maken hebben met Phishing.