Terug

datum betaling van de facturen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Telenet

31/01/2023

Beste, Telenet stuurde me steeds de facturen rond de 14de van de maand om deze te betalen in het begin van de volgende maand, bv. voor de maand oktober kreeg ik de factuur op 13 oktober, om deze voor 02 november te betalen. Nu echter komt de factuur van november en deze moest plots voor de 28ste november betaald worden, dit werd gewijzigd zonder verwittiging, en dat is nu ook zo voor december en januari, waarbij ik aanmaningen krijg op mijn mail om de factuur op tijd te betalen om kosten te vermijden. Ik vind dit een sluwe truc om kosten aan te rekenen, zonder dit te verwittigen. Ik heb dit nu net gezien bij het betalen van de factuur van januari, die volgens hen al moest betaald zijn voor de 28ste . Ik heb nog niet gereageerd naar Telenet, omdat men niet kan mailen en omdat men moet betalen op hun telefoonlijnen.

Berichten (2)

J. B.

Naar: Telenet

03/02/2023

Bese, hebben jullie een antwoord hierop ?

Telenet

Naar: J. B.

07/02/2023

Klantennummer: 658002934 Geachte heer Boonaert, Hiermee verwijzen wij naar uw klacht via Test Aankoop, we hebben uw dossier verwerkt. U ontvangt hierover nog aparte communicatie. Met vriendelijke groeten,Telenet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform