Op 19 mei schreef ik onderstaand bericht. Tot mijn grote verwondering heeft Dats 24 niets van zich laten horen. Van de Colruyt had ik toch wel respect voor de klant verwacht. Ik verwacht dit mijn schrijven au sérieux wordt genomen. Daarom geef ik het nog eens door langs deze weg.BesteIk wil toch even iets belangrijks melden i.v.m. de diesel tankbeurten bij Dats 24.Sedert ruim 1 jaar heb ik een andere wagen, Caddy, VW.Voorheen had ik een wagen die met Euro 95 reed.Zodra ik kon ging ik dan steeds naar een DATS 24 tankstation. Daar was ik steeds tevreden van.Ik had geen ervaring i.v.m. diesel, zodoende ging ik met mijn wagen opnieuw naar jullie tankstations.In het voorbije jaar had ik heel veel problemen.Het is een 2de hands wagen, zo wist ik ook niet wat de oorzaak was van dit groot ongemak.Op de autostrade ben ik zelfs 2 maal echt in panne gevallen.Pechdienst dan moeten bellen en de wagen laten takelen.In het voorbije jaar is er tot 2 maal toe een injectiesysteem moeten vervangen worden.Met als gevolg heel hoge kosten en alle ongemakken als gevolg hiervan.De laatste pechdienst melde mij dat het vermoedelijk te maken had met waar ik ging tanken.Sedertdien riskeer ik het niet meer om nog bij DATS 24 te tanken en ik heb ook geen enkele keer meer die klacht gehad.Van de Colruyt Groep had ik toch een betere kwaliteit verwacht.Ik vind het heel belangrijk om dit toch te melden en te vragen of er in de toekomst hiervoor een verbetering kan ingevoerd worden.Daarnaast zou ik het natuurlijk heel sterk appreciëren indien ik een tegemoetkoming zou ontvangen voor de vele ongemakken die ik jammer genoeg hierdoor heb ondervonden.Met vriendelijke groetenRuth CocquytBrugge