Terug

Datassur problemen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. S.

Naar: KBC Verzekering

12/06/2019

Beste, na hevig gerommel nav het opgeven van een ander bankrekening nummer. (papieren kwamen niet door of werden niet verwerkt) gaat er vanaf november vorig jaar van alles fout. We dachten de fout hersteld te hebben nav een aangetekende in januari en een bezoekje aan het kantoor in Mol. Helaas ontving ik 4 weken geleden zomaar een brief dat we opgenomen zijn in datassur systeem vanwege wanbetaling. Klacht indienen heeft geen zin want er wordt gezocht naar de stok om de hond te slaan maar dat er van alles fout is gegaan in uw systemen dat hoor ik niet. Uw slogan is dat u doorgaat tot het werkt.Mijn laatste mail die ik vandaag kreeg staan allemaal stokken maar geen oplossing. Wij zijn 12 jaar lid met al onze verzekeringen nooit ging er iets fout. Nu door het overschrijven naar een ander bankrekeningnummer waarbij papieren verdwijnen gaat het fout en goed ook.Graag een oplossing! ASAP


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform