Geachte,Ook al werd in het verleden meerdere malen aan de klantendienst gezegd dat er voor de mobiele telefoonnummers van de kinderen niets buiten bundel mocht zijn, toch werden er nu kosten aangerekend. Men was dit bij één van de twee kinderen vergeten aan te duiden waardoor er een vrij groot gedrag op de factuur kwam voor data buiten bundel. De klantendienst van Orange maakte een credit-nota op voor het teveel gerekende bedrag maar dit werd niet goedgekeurd door de chef omdat Orange enkele sms'en gestuurd had naar het nummer waar er buiten de databundel gegaan werd. Aangezien dit onmogelijk moest zijn werd er in eerste instantie geen rekening gehouden met deze sms'en tot ik toevallig tegen het einde van de factuurperiode (enkele dagen later) ging kijken in de online klantenzone en ik zowat achterover viel. Toen ik de sms'en achteraf bekeek waren deze 's nachts vrij kort na elkaar verstuurd, waarschijnlijk omdat de extra data toen al verbruikt was en er dus niet veel meer veranderd kon worden. Onmiddellijk werd het dataverbruik op het toestel gestopt en werd naar de klantendienst gebeld om nu zeker dataverbruik buiten bundel onmogelijk te maken. Wat men dan ook deed en het teveel zou bovendien niet aangerekend worden. Zonder ons op de hoogte te brengen dat de credit-nota intern niet aanvaard werd, werd het volledige bedrag van de factuur van mijn rekening gehaald. Het is door opnieuw zelf met de klantendienst te bellen dat ik dit te weten kwam. De fout werd eerst toegegeven en dan moet je uiteindelijk zo varen. Zelfs zonder een volledige blokkering van data buiten bundel was het maximaal 50,- EUR buiten bundel maar zelf hier ging men vlotjes boven, wat men op de klantendienst ook zeer eigenaardig vond. (5 eurocent per megabyte data is dan ook zeer veel). Het enige wat men nu uiteindelijk kon aanbieden was enkele maanden verminderd abonnement betalen. Dit was zo grof dat we nu van operator veranderd zijn.De klantendienst is vriendelijk en behulpzaam maar blijkbaar zijn er enkele chefs die gemaakte beloften gewoon naast zich neerleggen en hierover niet communiceren naar de klant en ook niet te bereiken zijn door de klant. Met vriendelijke groeten,PS, ik was al 14 jaar trouwe klant.