We kochten onze keuken bij Bart, opzich een vriendelijk persoon die onze volledige keulen uittekende, van electronica tot kasten.Gregory was de plaatser, deze persoon heeft komen opmeten en de keuken komen installeren.De keuken werd gezet in een weekend. Er werd een verkeerde kraan geleverd, die Bart snel kwam omruilen. De keukenkasten hingen scheef en de keuken stond niet waterpas.De plinten hingen er omgekeerd aan en sommige delen van de afwerking was niet netjes. De spoelbak had een speciaal systeem om het water te laten stoppen, vanaf het begin stuk. Dat systeem haalden ze er uit waardoor er een gat in onze spoelbak zat, waar regelmatig water in liep door de afwas. Daardoor is de vuilbak beginnen roesten. Krassen in de kookplaat en de legplanken van de frigo klopten niet. De dampkap was toen ook al een probleem, deze zoog amper.Gregory vond al snel dat we lastige mensen waren. Hij was ook degene die de beveiliging van onze boiler er af had getrokken nog voor de loodgieter alles kon installeren en de kraan lekte.Zoals je leest, de ene fout na de andere.Toen was er een lek in onze keukenkasten, aan dd nieuwe buizen geplaatst door Ixina. Gregory wou niet komen, uiteindelijk is hij samen met zijn papa gekomen. De plinten juist gezet, deOndertussen hebben we blijvende schade in onze kast hier van.De kookplaat kreeg een nieuw glas, de frigo nieuwe legplanken en er kwam een technieker kijken naar de dampkap.Deze raadde ons aan om de koolstoffilter te verwijderen en een gat in de muur te maken om zo afzuiging te hebben. Dit deden we direct.Na heel wat mailverkeer ben ik terplekke geweest om met Bart te bespreken wat er nu allemaal aan de hand was, waarom dit allemaal zo lang moest duren.Uit het gesprek kwam het volgendeOmdat we achteraf nog een gat naar buiten moesten maken (en na maanden miserie met de keuken te hebben) kregen we de afwerking van de dampkap cadeau daarvoor ging hij de papa van Gregory sturen. De vuilbak, de kraan en systeem voor spoelbak, dampkap gingen inorde komen voor MaartIk was in die periode hoogzwanger en ging dus bevallen in Maart.De papa van gregory is hier effectief geweest om de afwerking van de dampkap uit te voeren (gratis) maar deze had de verkeerde platen mee.Nadien bleek het dus dat Bart is ontslagen en dat Andries de zaken over nam. Deze is ter plekke geweest en zei direct al dat al de beloftes van Bart niet gingen gebeuren.Opnieuw ben ik naar de winkel geweest omdat er geen communicatie meer was over alle klachten.Toen was Andries in de winkel en zijn houding was redelijk agressief. Ik was er samen met mijn baby van een 4tal maanden oud. Een normaal gesprek was niet mogelijk, nadien begon hij te roepen op mij toen ik vroeg naar de beloftes van Bart.Echt klantvriendelijk is dit totaal niet.Daarna stonden ook 2x onaangekondigd mensen aan de deur om onze spoelbak te veranderen en kraan.Telkens geweigerd. 1st x door quarantaine en de 2de x omdat ik mijn kindjes moest ophalen.De 3de x,, na contact met de winkel is Brian gekomen om de spoelbak te veranderen. Deze werd veranderd samen met de kraan. Het systeem voor het water werkte niet omdat de spoelbak te dicht bij de vaatwas is geinstalleerdHier vlak na kregen we weer een lek, waar het water van onze plinten liep. Brian is 2x terug gekomen. Onze keuken stond volledig onder water, de kasten..De 3de x hebben we onze eigen loodgieter gebeld en was dit meteen opgelost.Na 2 weken kwam hij terug met nog een spoelbak, zonder afvoer systeem.Voor dampkap is er uiteindelijk nogmaals een technieker gekomen..Deze stelde vast dat de zuigkracht niet voldoende is voor onze keuken maar dat het toestel wel werkt naar behoren.Onze klachten over het toestel zijn:- de damp kan niet weg, stapelt zich op aan de lampjes, waar water achter komt te zitten en valt terug naar beneden, in druppels.Indien je iets staat te bakken zoals vlees valt er water terug naar beneden in de pan en springt de olie als het ware in het rond.Wij hebben ook 2 kleine kindjes en onze oudste is al verbrand hierdoor in het gezicht.Zelfs voor ons is het dus echt gevaarlijk om te bakken.- alsnog zuigt de dampkap niet alle damp weg. Op de hoogste stand is er alsnog damp die zich opstapelt.- de buis en het gat zijn gecontroleerd door de technieker, deze kloppen qua afmeting.Dit verslag van de technieker heb ik doorgegeven aan Ixina maar deze weigeren iets op te lossen.Volgens hun is de bestelbon ondertekend door ons en wisten we wat we kochten.Als klant ben je niet verantwoordelijk om alle technische gegevens te kennen van een toestel, daarom dat we de keuken hebben laten uittekenen met alle toestellen incl.