Terug

Dampkap werkt niet naar behoren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. C.

Naar: IXINA BELGIUM

29/11/2023

In de zomer van 2019 plaatste Ixina onze keuken.Al vrij snel waren er klachten over de slecht werkende dampkap van AEG.Volgende stappen werden ondernomen- november 2019 - bezoek Elektrolux- augustus 2020 - bezoek ElektroluxBeiden keren werd het toestel enkel gereinigd en werd er gesproken over beter onderhoud. 10 minuten voor het koken moet de dampkap worden opgestart en 10 min erna nog laten doorzuigen - regelmatig uitwassen. Ondertussen volgen we dit advies al jaren. Toch stellen we vast dat het vet nog steeds uit de dampkap (en de bedieningsknoppen) lekt en drupt. Foto's ter illustratie.We poetsen dit dan maar braafjes op en ploeteren verder. Maar op een dag zal de dampkap hierdoor kapot gaan.Wij voelen ons in de steek gelaten en hopen om op een dag ontspannen te kunnen koken. Zonder zorgen dat het vet in onze kookpot drupt.Ixina Genk werd al 4 keer gemaild ivm dit probleem maar zij blijven verwijzen naar de hersteldienst. Wij hebben al 2x de fabrikant over de vloer gehad maar dit lost niks op.Onze vraag is of Ixina de keuze van type dampkap en plan keuken opnieuw bekijkt.Dan spreek ik over: is de motor wel sterk genoeg?, is de afstand tot buiten niet te ver?Waarom werkt het niet naar behoren?Ixina heeft dit model geadviseerd en het werkt duidelijk niet. Ondanks interventies van de fabrikant.Wij vragen nogmaals naar een duurzame oplossing.

Berichten (9)

IXINA BELGIUM

Naar: V. C.

01/12/2023

Geachte Mevrouw Clijsters,We bevestigen de goede ontvangst van uw email die onze beste aandacht heeft gekregen.Kunt u ons een volledige kopie van uw bestelformulier sturen, zodat we een bestand kunnen openen?Alvast bedankt,Cordialement , met vriendelijke groet, kind regards, mit freundlichen GrüssenPeterService clientèle - klantendienst - customer service - Kundendiensts:ixina.be s:www.ixina.lu[s:attachments.office.net/owarodwell%40ikanbi.com/service.svc/s/GetAttachmentThumbnail'id=AAMkADRlOTZkNGI0LTZiMGUtNDFlZC04M2VlLTEyYWQwMGExZGFhOABGAAAAAAC%2BH5jdMIzyTpmxMr9h7g%2FzBwA%2FOgOKA%2BZXTIE1IFnftIkvAAAAAAEMAAA%2FOgOKA%2BZXTIE1IFnftIkvAAADy0wkAAABEgAQAGM9IhyBbCdBhR6edrbhJgg%3DandthumbnailType=2andtoken=eyJhbGciOiJSUzI1NiIsImtpZCI6IjczRkI5QkJFRjYzNjc4RDRGN0U4NEI0NDBCQUJCMTJBMzM5RDlGOTgiLCJ0eXAiOiJKV1QiLCJ4NXQiOiJjX3VidnZZMmVOVDM2RXRFQzZ1eEtqT2RuNWcifQ.eyJvcmlnaW4iOiJodHRwczovL291dGxvb2sub2ZmaWNlMzY1LmNvbSIsInVjIjoiNGMwZGM1YmI2ZGY5NDNjOTllMjg0YzdmNGZkODllNjIiLCJzaWduaW5fc3RhdGUiOiJbXCJrbXNpXCJdIiwidmVyIjoiRXhjaGFuZ2UuQ2FsbGJhY2suVjEiLCJhcHBjdHhzZW5kZXIiOiJPd2FEb3dubG9hZEA4ZWZkMjkyNi02ZDJhLTRlOGUtYWE4YS0wYmI1Zjk4N2JhNDMiLCJpc3NyaW5nIjoiV1ciLCJhcHBjdHgiOiJ7XCJtc2V4Y2hwcm90XCI6XCJvd2FcIixcInB1aWRcIjpcIjExNTM4MDExMjY3NDAyMjA5NjFcIixcInNjb3BlXCI6XCJPd2FEb3dubG9hZFwiLFwib2lkXCI6XCJjODVhNjhiOC1jNDk0LTRmMWEtYmVkMS04YzMwNzcxMmEzZmJcIixcInByaW1hcnlzaWRcIjpcIlMtMS01LTIxLTI0Mjc1MTU1NDktODQ0ODgzODgtMzY5OTAxNTgzNy00MDgzMTI0N1wifSIsIm5iZiI6MTY5NjkzMTY1OSwiZXhwIjoxNjk2OTMyMjU5LCJpc3MiOiIwMDAwMDAwMi0wMDAwLTBmZjEtY2UwMC0wMDAwMDAwMDAwMDBAOGVmZDI5MjYtNmQyYS00ZThlLWFhOGEtMGJiNWY5ODdiYTQzIiwiYXVkIjoiMDAwMDAwMDItMDAwMC0wZmYxLWNlMDAtMDAwMDAwMDAwMDAwL2F0dGFjaG1lbnRzLm9mZmljZS5uZXRAOGVmZDI5MjYtNmQyYS00ZThlLWFhOGEtMGJiNWY5ODdiYTQzIiwiaGFwcCI6Im93YSJ9.ZmOFLGYrZHsza9xE7E9YBzALGrAQN65vFOHu-KbJq4yfh51ezjzSvaB4WyfykBZZvU2ufdHlQDFIZVl-ro73x_rie05i9uxAM-0z2HlX6Nk1ykDPLHdbmc4I_AAVYSXvFo21J0-8O7R17Dw5VPQXj26ew26kIoRsQ_7EhQdEFC8bsbB4BmgZVYltluadVr3MDc8SC9EC61wanGVU9ROB1Rzs12J-SY3JQJDKloEtwfRXtEeVbLFirj9qFnsMkcJX5cCFL7frhg7k4TGL_5tcJHPWQhby1GBub4oN7iqvwaeV44fNswRMS-PBbwNWDnpeltA73S22vWv5JNPxdmX1LwandX-OWA-CANARY=UjDwdE49l0WHqp8juUSnDOCTh4R3ydsY946saLa39AIsfk12lSju49UXJ3uwgkm1u0wJ16AFLP4.andowa=outlook.office365.comandscriptVer=20230922005.26andanimation=true]------------------- Message d'origine ------------------- [s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]

V. C.

Naar: IXINA BELGIUM

04/12/2023

Beste Peter,In bijlage de volledige bestelbon.grVera

IXINA BELGIUM

Naar: V. C.

05/12/2023

Geachte Mevrouw Clijsters,wij bevestigen de goede ontvangst van uw klacht met betrekking tot uw dampkap.Uw dossier heeft de referentie CAS-13143-W2Y4Y8ixina Genk zal zo spoedig mogelijk rechtstreeks reageren.Cordialement , met vriendelijke groet, kind regards, mit freundlichen GrüssenPeterService clientèle - klantendienst - customer service - Kundendiensts:ixina.be s:www.ixina.lu[s:attachments.office.net/owarodwell%40ikanbi.com/service.svc/s/GetAttachmentThumbnail'id=AAMkADRlOTZkNGI0LTZiMGUtNDFlZC04M2VlLTEyYWQwMGExZGFhOABGAAAAAAC%2BH5jdMIzyTpmxMr9h7g%2FzBwA%2FOgOKA%2BZXTIE1IFnftIkvAAAAAAEMAAA%2FOgOKA%2BZXTIE1IFnftIkvAAADy0wkAAABEgAQAGM9IhyBbCdBhR6edrbhJgg%3DandthumbnailType=2andtoken=eyJhbGciOiJSUzI1NiIsImtpZCI6IjczRkI5QkJFRjYzNjc4RDRGN0U4NEI0NDBCQUJCMTJBMzM5RDlGOTgiLCJ0eXAiOiJKV1QiLCJ4NXQiOiJjX3VidnZZMmVOVDM2RXRFQzZ1eEtqT2RuNWcifQ.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.ZmOFLGYrZHsza9xE7E9YBzALGrAQN65vFOHu-KbJq4yfh51ezjzSvaB4WyfykBZZvU2ufdHlQDFIZVl-ro73x_rie05i9uxAM-0z2HlX6Nk1ykDPLHdbmc4I_AAVYSXvFo21J0-8O7R17Dw5VPQXj26ew26kIoRsQ_7EhQdEFC8bsbB4BmgZVYltluadVr3MDc8SC9EC61wanGVU9ROB1Rzs12J-SY3JQJDKloEtwfRXtEeVbLFirj9qFnsMkcJX5cCFL7frhg7k4TGL_5tcJHPWQhby1GBub4oN7iqvwaeV44fNswRMS-PBbwNWDnpeltA73S22vWv5JNPxdmX1LwandX-OWA-CANARY=UjDwdE49l0WHqp8juUSnDOCTh4R3ydsY946saLa39AIsfk12lSju49UXJ3uwgkm1u0wJ16AFLP4.andowa=outlook.office365.comandscriptVer=20230922005.26andanimation=true]------------------- Message d'origine ------------------- [s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]

V. C.

Naar: IXINA BELGIUM

07/12/2023

ok. Ik hoop het. Want in het verleden werden mijn vragen door Ixina Genk ook al genegeerd.Ik wacht op hun reactie. Bedankt alvast.

IXINA BELGIUM

Naar: V. C.

14/12/2023

Geachte Mevrouw Clijsters,Wij nemen contact op omdat we nog geen kopie van uw bestelformulier kunnen vinden. Heeft u die al aan ons verstuurd? Zouja, zou u die dan nog een keer kunnen versturen alstublieft?Cordialement , met vriendelijke groet, kind regards, mit freundlichen GrüssenPeterService clientèle - klantendienst - customer service - Kundendiensts:ixina.be s:www.ixina.lu[s:attachments.office.net/owarodwell%40ikanbi.com/service.svc/s/GetAttachmentThumbnail'id=AAMkADRlOTZkNGI0LTZiMGUtNDFlZC04M2VlLTEyYWQwMGExZGFhOABGAAAAAAC%2BH5jdMIzyTpmxMr9h7g%2FzBwA%2FOgOKA%2BZXTIE1IFnftIkvAAAAAAEMAAA%2FOgOKA%2BZXTIE1IFnftIkvAAADy0wkAAABEgAQAGM9IhyBbCdBhR6edrbhJgg%3DandthumbnailType=2andtoken=eyJhbGciOiJSUzI1NiIsImtpZCI6IjczRkI5QkJFRjYzNjc4RDRGN0U4NEI0NDBCQUJCMTJBMzM5RDlGOTgiLCJ0eXAiOiJKV1QiLCJ4NXQiOiJjX3VidnZZMmVOVDM2RXRFQzZ1eEtqT2RuNWcifQ.eyJvcmlnaW4iOiJodHRwczovL291dGxvb2sub2ZmaWNlMzY1LmNvbSIsInVjIjoiNGMwZGM1YmI2ZGY5NDNjOTllMjg0YzdmNGZkODllNjIiLCJzaWduaW5fc3RhdGUiOiJbXCJrbXNpXCJdIiwidmVyIjoiRXhjaGFuZ2UuQ2FsbGJhY2suVjEiLCJhcHBjdHhzZW5kZXIiOiJPd2FEb3dubG9hZEA4ZWZkMjkyNi02ZDJhLTRlOGUtYWE4YS0wYmI1Zjk4N2JhNDMiLCJpc3NyaW5nIjoiV1ciLCJhcHBjdHgiOiJ7XCJtc2V4Y2hwcm90XCI6XCJvd2FcIixcInB1aWRcIjpcIjExNTM4MDExMjY3NDAyMjA5NjFcIixcInNjb3BlXCI6XCJPd2FEb3dubG9hZFwiLFwib2lkXCI6XCJjODVhNjhiOC1jNDk0LTRmMWEtYmVkMS04YzMwNzcxMmEzZmJcIixcInByaW1hcnlzaWRcIjpcIlMtMS01LTIxLTI0Mjc1MTU1NDktODQ0ODgzODgtMzY5OTAxNTgzNy00MDgzMTI0N1wifSIsIm5iZiI6MTY5NjkzMTY1OSwiZXhwIjoxNjk2OTMyMjU5LCJpc3MiOiIwMDAwMDAwMi0wMDAwLTBmZjEtY2UwMC0wMDAwMDAwMDAwMDBAOGVmZDI5MjYtNmQyYS00ZThlLWFhOGEtMGJiNWY5ODdiYTQzIiwiYXVkIjoiMDAwMDAwMDItMDAwMC0wZmYxLWNlMDAtMDAwMDAwMDAwMDAwL2F0dGFjaG1lbnRzLm9mZmljZS5uZXRAOGVmZDI5MjYtNmQyYS00ZThlLWFhOGEtMGJiNWY5ODdiYTQzIiwiaGFwcCI6Im93YSJ9.ZmOFLGYrZHsza9xE7E9YBzALGrAQN65vFOHu-KbJq4yfh51ezjzSvaB4WyfykBZZvU2ufdHlQDFIZVl-ro73x_rie05i9uxAM-0z2HlX6Nk1ykDPLHdbmc4I_AAVYSXvFo21J0-8O7R17Dw5VPQXj26ew26kIoRsQ_7EhQdEFC8bsbB4BmgZVYltluadVr3MDc8SC9EC61wanGVU9ROB1Rzs12J-SY3JQJDKloEtwfRXtEeVbLFirj9qFnsMkcJX5cCFL7frhg7k4TGL_5tcJHPWQhby1GBub4oN7iqvwaeV44fNswRMS-PBbwNWDnpeltA73S22vWv5JNPxdmX1LwandX-OWA-CANARY=UjDwdE49l0WHqp8juUSnDOCTh4R3ydsY946saLa39AIsfk12lSju49UXJ3uwgkm1u0wJ16AFLP4.andowa=outlook.office365.comandscriptVer=20230922005.26andanimation=true]------------------- Message d'origine ------------------- [s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png][s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png]

V. C.

Naar: IXINA BELGIUM

14/12/2023

Dag Peter, Ja, de bestelbon kan je terugvinden in bovenstaande berichten.Maar ik steek deze ook nog eens in bijlage van dit bericht. (pdf doc)Moest dit niet lukken, mag je me altijd een rechtstreeks e-mail adres bezorgen. Groeten,Vera

V. C.

Naar: IXINA BELGIUM

03/01/2024

Beste Peter,Tot vandaag heb ik niemand meer gehoord van Ixina.Kan je nakijken of dit snel opgepakt kan worden?Dank jeVera

V. C.

Naar: IXINA BELGIUM

31/01/2024

Dag PeterOndertussen heeft Ixina Genk een technieker langs gestuurd. Er werd niet meteen een verklaring gevonden voor het vet dat door het bedieningspaneel druppelt. Kunnen jullie het verslag ook bekijken en verder opvolgen? De factuur heb ik overgemaakt aan Ixina Genk maar geen antwoord gekregen. Kunnen jullie ook hier nakijken of dit in orde komt? Het contact met Ixina Genk loopt erg moeizaam.Dank je! Vera

V. C.

Naar: IXINA BELGIUM

11/02/2024

Beste,Wij lezen dat Ixina Genk de factuur weigert te betalen.Daar zijn wij niet mee akkoord.Wij hebben jullie een uitgebreid verslag (inclusief foto's) bezorgd van het probleem (mail op 11/09/2023).Met daarbij ook een tijdslijn van de onderzoeken die er al geweest zijn door de techniekers van AEG.Ons verzoek was een duurzame oplossing. Op basis daarvan hebben jullie beslist om een technieker langs te sturen.De interventie van de technieker heeft het probleem niet opgelost. Wij zijn dus ook niet bereid om de bijhorende factuur te betalen.Zoals ook al gemeld in september passen we de gebruiksvoorschriften toe zoals voorgeschreven. + extra behandelingen die de techniekers ons aanraden.Maar dit lost het probleem niet op.Wij verwachten dat jullie dit opnieuw bekijken en ons een voorstel doen van oplossing.groeten,Vera


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform