Geachte mevrouw/heer,
Op 15/12/2023 kocht ik een dampkap PLAT WH/F/80 White glass Elica l, model PRF0165712 in uw online winkel en betaalde ik 748 euro.
Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen week zeven zou plaatsvinden. De goederen werden tot op heden nog steeds niet geleverd.
De eerste mail die ik gestuurd heb was op 23/1/2024.
De tweede mail werd verstuurd op 12/4 waarop ik een antwoord heb ontvangen op 15/4 dat de levering door de firma alweer ge-update was naar week 19.
De derde mail is gestuurd geweest op 7/6 waarop ik een antwoord heb ontvangen op 11/6 dat de levering weer verschoven is naar 4/7.
Op 28/7 heb ik alweer een mail gestuurd waarop ik een antwoord heb gekregen op 30/7 dat de termijn terug is opgeschoven naar eind augustus.
Mijn laatste mail is gestuurd geweest op 24/8 waarop ik tot heden nog geen antwoord heb gekregen buiten de standaard mail van ontvangst.
De site is niet meer bereikbaar.
Deze vertraging heeft mij vertraging gegeven in mijn huidige huis waardoor mijn keuken niet gedaan kan worden en heeft ernstige schade berokkend.
Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van 748 euro wordt geraamd.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
•. Betalingsbewijs
Mails firma