Terug

Dagelijkse onderbreking internet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: Proximus

16/05/2024

Beste,Elke avond is er een onderbreking van het internet bij mij thuis. Ik heb al meermaals contact opgenomen met Proximus hieromtrent, maar telkens wordt er aangegeven dat zij geen probleem zien. Graag zou ik een internetverbinding hebben die constant werkt. Laatste gesprek met iemand van Proximus was alles behalve klantvriendelijk. Ze komen niet met een oplossing of schadevergoeding.Mvg,Monique Calkhoven

Berichten (2)

Proximus

Naar: M. C.

17/05/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van mevrouw Calkhoven Monique in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus Team.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-05-16-21.48.53.000000 ======Klacht - Dagelijkse onderbreking internet - (CPTBE02017984-93)Ref. [THREAD_ID:1921008505958] Ref. [THREAD_ID:1921008505958]

Proximus

Naar: M. C.

23/05/2024

Geachte heer,mevrouwWij hebben ondertussen de klacht van mevrouw Calkhoven kunnen behandelen,en in samenspraak met haar een interventie kunnen inplannen met tussenkomst van een technicus.mvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-05-16-21.48.53.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921008626056] Ref. [THREAD_ID:1921008626056]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform