Terug

Cv onderhoud en herstel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. H.

Naar: Luminus

28/09/2023

Geachte, ik heb bij Luminus al ruim 4 jaar een ketelonderhoud en -garantie contract en op 06/09/23 is het 2 jaarlijks onderhoud gebeurd en sedertdien zitten we zonder cv verwarming, dit heb ik pas kunnen constateren id loop van verleden week, toen waren er een paar frisse avonden en stelden we vast dat de radiatoren koud bleven?? Na controle door mij bleek te brander niet aan te slaan en heb ik op 24/09/23 Luminus onderhoud opgebeld en men zou een technieker sturen of laten bellen daar ik 30 dagen garantie heb, een technieker belde mij id loop vd vooravond en zei dat ik de radiatoren moest ontluchten want ik zou toch niet wensen dat ik moest betalen om het cirquit te ontluchten!!! indien dat niet hielp mocht ik terug bellen. Ik heb toen daags nadien het complete cirquit laten leeglopen, opnieuw gevuld en ontlucht maar geen resultaat, terug bericht gestuurd naar technieker en deze zei me om de Ketelgarantie te bellen daar het wss een technisch probleem is, ik belde deze dienst en die verwezen me naar ketelonderhoud wegens de 30 dagen garantie want ander verloor ik die 30 dagen periode, ketelonderhoud gebeld en die verwezen mij terug naar ketelgarantie en zo van 't kastje naar de muur met resultaat dat we nog steeds zonder verwarming zitten!!! Luminus antwoord steeds dat ze het probleem asap zouden oplossen, niet dus.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform