Terug

Cursusgeld wordt niet teruggestort

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. B.

Naar: Centrum voor Avondonderwijs

18/05/2021

Beste meneer, mevrouwHet is reeds de vierde maal dat de (online)opleiding hairstylist wordt verplaatst. Ik begrijp niet wat het probleem is om de online lessen te laten doorgaan. Van overmacht kan je hier in elk geval niet spreken daar online lessen wel mogen plaatsvinden. Bovendien passen deze data mij niet om de opleiding te volgen. Ik wens beroep te doen op mijn annuleringsrecht. Ik sta er dan ook op om mij onmiddellijk het betaalde inschrijvingsgeld terug te storten. In een online class wordt er geen plaats vrijgehouden dus zijn annuleringskosten hier niet aan de orde. Ik ben het vertrouwen in jullie centrum volledig kwijt en wens ook geen andere opleiding bij jullie te volgen of op een ander moment .Ik verstuurde reeds eerder een aangetekend schrijven om mijn inschrijving te annuleren, zoals gesteld in jullie voorwaarden, echter zonder resultaat. Indien het door mij betaalde inschrijvingsgeld (€250) niet wordt terugbetaald, zal ik niet meer aarzelen verdere stappen te ondernemen. Met vriendelijke groetenMarijke Bache 0486/16 34 98

Berichten (4)

Centrum voor Avondonderwijs

Naar: M. B.

21/05/2021

Beste Marijke,We hebben jouw feedback in verband met je opleiding Hairstylist goedontvangen, waarvoor dank. Als school dragen we de kwaliteit van onzeopleidingen en de tevredenheid van onze studenten zeer hoog in het vaandel.We streven er elke dag naar om onze cursisten de best mogelijkestudie-ervaring te verzekeren.Ik heb jouw feedback doorgegeven aan de opleidingsverantwoordelijke diehet verder zal opnemen en jou *binnen de 5 werkdagen* persoonlijk zalcontacteren om de mogelijkheden met jou te bekijken.*Contact*Heb je nog verdere vragen of opmerkingen? Aarzel dan zeker niet om onssecretariaat te contacteren op +32 (0)3 292.33.33 of viainfo@centrumvooravondonderwijs.be.Op di 18 mei 2021 om 19:05 schreef

M. B.

Naar: Centrum voor Avondonderwijs

26/05/2021

Beste NathalieIk betreur onderstaand schrijven. Ook de vorige keer (februari 2021) heb ik reeds (meermaals) gevraagd om te annuleren en werd er ook een aangetekend schrijven verstuurd. Ik werd aan het lijntje gehouden en de switch optie was de enige mogelijke optie volgens jullie. We zijn op dit moment twee maanden voor de startdatum van 1 augustus. Bovendien is er geen enkele reden om de digitale cursus niet te laten doorgaan. Er zijn geen beperkingen opgelegd door de overheid met betrekking tot digitale cursussen. Ik wens me dus te beroepen op het annuleringsrecht onder volgende voorwaarden: tot twee maanden voor de startdatum annuleert, ben je 10% van het totale inschrijvingsgeld verschuldigd, met een minimum van €50.Ik betreur dat jullie organisatie op deze manier inschrijvingsgeld afhandig maken. Ik voel me opgelicht en zal dan ook niet nalaten verdere stappen te ondernemen. Met vriendelijke groetenMarijke Bache

Centrum voor Avondonderwijs

Naar: M. B.

31/05/2021

DATA NOT AVAILABLE

M. B.

Naar: Centrum voor Avondonderwijs

31/05/2021

Beste NathalieDankjewel voor deze informatie. Ik merk dat we op deze manier niet tot een oplossing gaan komen. Een aangetekend schrijven werd vandaag verstuurd. Met vriendelijke groetenMarijke BacheZaakvoerder De EventHoeve Tel: 0486 16 34 98


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform