Terug

Criminele praktijken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. P.

Naar: Seniorenvoordeelkaart.be

20/09/2023

Na wekenlange vragen tot lidmaatschap, die ik niet beantwoorde, kreeg ik ongevraagd een lidkaart toegestuurd. Deze lidkaart wordt nu aangerekend met excessieve herinneringskosten. Verder werd een incassobureau ingeschakeld. De bedriegers hebben niet eens een gerechtelijk bevel, kan ook niet: ik heb nooit iets getekend.

Berichten (1)

Seniorenvoordeelkaart.be

Naar: H. P.

20/09/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -Hartelijk bedankt voor uw bericht aan de klantenservice. Uw bericht met ticketnummer 429239 is in goede orde ontvangen. Wij streven er naar u binnen 5 werkdagen van een reactie te voorzien. Indien u iets wenst toe te voegen aan uw bericht, kunt u reageren op deze mail.Voor veelgestelde vragen kunt u terecht op:s:www.seniorenvoordeelpas.nl/veelgestelde-vragen (Nederland)s:www.seniorenvoordeelkaart.be/veelgestelde-vragen (Belgie)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Seniorenvoordeelpas.[V64P7P-R5Y74]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform