Terug

Creditnota na een maand nog niet betaald

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Eneco

15/02/2025

Korte beschrijving van uw probleem: Na een mail en drie telefoongesprekken (die ik naar hen gedaan heb ) nog steeds geen beweging in dossier. De creditnota BEX25-112675 voor een bedrag van 667,81€ werd verstuurd op 14/01/2025 en sindsdien niets gehoord of gelezen van Eneco om die late terugbetaling te verklaren. Integendeel, bij de telefoons werd me telkens beloofd dat dit met de facturatie dienst (die blijkbaar bij de Nederlandse tak van Eneco ligt ) zou bekeken worden om snelle terigbetaling te verzekeren. Quod non. Onverantwoord klanten gedrag voor een grote firma.

Berichten (1)

Eneco

Naar: J. V.

21/02/2025

Beste, Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw dossier werd inmiddels doorgestuurd naar de betreffende dienst. Zij zullen u contacteren voor de behandeling. Met vriendelijke groeten, Kenny Schouppe External Complaints Optimization Expert Eneco Belgium NV Battelsesteenweg 455i 2800 Mechelen eneco.com Klimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen. Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zaterdag 15 februari 2025 12:30 Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.com Onderwerp: Creditnota na een maand nog niet betaald ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform