Terug

Creditnota’s na 2 maand nog niet uitbetaald

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. F.

Naar: Essent

11/04/2019

Op 25/01/19 2 creditnota’s ontvangen voor een bedrag van 1001,65€, deze gingen uitbetaald worden op 13/02/2019. Tot op vandaag nog geen uitbetaling ontvangen, ondanks dat alle onze facturen netjes betaald werden. Ik heb hiervoor reeds 4x contact opgenomen met de klantendienst, maar ik krijg 4x hetzelfde antwoord: ‘alles is in orde, we geven dit door aan de dienst Facturatie en dit wordt met prioriteit opgevolgd, het geld wordt volgende week gestort’. Ondertussen overgestapt naar andere leverancier voor deze reden, dus slotfactuur ontvangen, en ik zou moeten bijbetalen.... met de creditnota wordt geen rekening meer gehouden. Hoe moeilijk kan het zijn: factuur-credit. Wanneer mogen wij het resterende bedrag in ons voordeel ontvangen. Wij zijn ook professioneel bij Essent aangesloten, daar hetzelfde probleem!

Berichten (4)

S. F.

Naar: Essent

20/04/2019

Geachte Essent,wanneer mag ik een antwoord verwachten of beter nog, mijn geld?Vriendelijke groet!

S. F.

Naar: Essent

22/04/2019

Geachte Essent,wanneer mag ik een antwoord verwachten of beter nog, mijn geld?Vriendelijke groet!

Essent

Naar: S. F.

25/04/2019

Beste,We hebben de klant een antwoord gestuurd.Met vriendelijke groeten,Essent Solutions ServiceEssent Belgium nv Veldkant 7 2550 Kontich DisclaimerDit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Als u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, dan mag u de inhoud van dit bericht niet bekendmaken noch kopieren. Gelieve onmiddellijk de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.Ce message peut contenir de l'information confidentielle. Si vous l'avez reçu par erreur vous n'etes pas autorisé à diffuser ou copier le message. Nous vous prions d'en informer l'expéditeur et d'immédiatement supprimer le message.

S. F.

Naar: Essent

25/04/2019

Geachte Essent Belgium,Wij hebben vandaag inderdaad een antwoord mogen ontvangen. Dit is echter niet volledig. Wij waren op 2 leveradressen aangesloten, er is maar terugbetaald voor 1 adres en dit pas op 23/04. Is het mogelijk een volledig en duidelijk overzicht te bezorgen en het andere leveradres ook juist te behandelen? Dank alvast!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform