Terug

Creditering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. F.

Naar: Worldline

17/04/2024

Beste, Eind 2022 heb ik mijn zaak gesloten en jullie hiervan op de hoogte gehouden. Met de nodige documentatie van de beslissing van de rechter etc...Ik verstuur de terminal via post en beëindig mijn contract met jullie. Toch blijkt het voor jullie nog niet in orde. Wij nemen MEERMAALS contact met jullie op (telefonisch) en op 23 november 2023 (EEN JAAR LATER) lieten jullie ons weten dat we alles op mail zouden zetten zodanig dat we gecrediteerd zouden zijn. 23 november 2023 (ik herhaal een jaar later) vragen jullie ons om OPNIEUW een vraag voor beëindigen contract te versturen. 23/11/2023 (nogmaals herhaling: 1 JAAR LATER) vragen jullie een bewijs dat de terminal wel degelijk is verstuurd geweest. Sorry, maar dat bewijs is dus niet meer in ons bezit. Dan krijg ik nu, via mijn ouders een brief van de advocaat over een betaling die nog zou openstaan van 789,11 euro waar nog (schadebeding 78,92 en interesten 37,89 euro worden aangerekend) totaal van 905,92 EURO. Brief van de advocaat staat nog steeds op mijn oud adres geformuleerd. Ik heb noch aanmaningen, nog herinneringen van jullie ontvangen. Dit is de eerste brief die ik ontvang met een bedrag van jullie dat ik jullie nog zou moeten betalen. Ik ben hier niet mee akkoord!!Dat jullie een jaar later vragen achter een bewijs van de post en mij dan ook nog een factuur bezorg via een advocaat met een verkeerd adres.. Gaat bij mij niet door de beugel.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform