Terug

Creditering en teruggestuurde artikelen nog steeds niet verwerkt.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: Mobile Vikings

25/01/2024

Beste, Enkele weken geleden stuurde ik mijn artikelen terug en zou er een (eventuele) herberekening gebeuren van het oude abonnement en het vernieuwde abonnement (gewoon internet naar fiber). U (eigenlijk Proximus) ontving mijn artikelen al op 10 januari, maar Mobile Vikings vertikt het om mijn abonnementsgegevens en eventuele afrekeningen te verwerken. We zijn ondertussen 26 januari en op mijn account staat alles nog steeds alsof MV in blijde verwachting is van mijn teruggestuurde artikelen, maar dit klopt dus niet. Meer dan een week geleden stuurde ik al eens een mail naar de klantendienst, maar zelfs daar doen ze niet eens de moeite om de mails te beantwoorden (nog steeds het Covid-19-tijdperk, bericht, wegens de drukte....). Het duurt tegenwoordig gemiddeld, meer dan 3 weken voor er een antwoord komt van de klantendienst. Ondertussen was MV wel al zo sympathiek om meteen de eerste dag na de fiber aansluiting de eerste fiber factuur op te sturen en zelfs al een herinnering om die openstaande rekening te vereffenen. Mag ik MV er bij deze aan herinneren dat MV in eerste instantie mijn vorige aansluiting nog dient te verwerken en eventueel nog een terugbetaling dient te doen alvorens ze een 'herinnering' stuurt aan hun klanten? Voor iets, hoort iets, me dunkt.

Berichten (18)

Mobile Vikings

Naar: S. B.

25/01/2024

Hi Klachtenbox,Bedankt voor je bericht. We hebben je vraag goed ontvangen en gaan ermee aan de slag. Omdat het een stuk drukker is dan normaal, kan het wel wat langer duren. Sorry daarvoor! Een tip: kijk eens in de Help and Support van onze website, daar staat mogelijk ook een antwoord op je vraag. Bedankt voor je begrip!Viking-groeten,De Mobile Vikings crew--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[9XPZD5-9N1X3]

Mobile Vikings

Naar: S. B.

25/01/2024

Hallo Klachtenbox,Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crew----------------------------------------------Vicky, 25 jan 2024 15:55 CETWe hebben je vraag goed ontvangen en we helpen je zo snel mogelijk verder! Kun je aub al je telefoonnummer en/of e-mailadres meegeven, en een korte omschrijving van je probleem? Gewoon antwoorden op dit bericht is prima hoor, bedankt. We gaan er dan mee aan de slag.----------------------------------------------Klachtenbox, 25 jan 2024 15:54 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[9XPZD5-9N1X3] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[9XPZD5-9N1X3]

S. B.

Naar: Mobile Vikings

12/02/2024

Beste, mijn e-mailadres is serge.bonneure@gmail.com, mijn telefoonnummer is 0472794748. Ik heb de indruk dat de afrekening van het beëindigde contract nog steeds niet in orde is. Er werd ondertussen wel al een creditnota opgemaakt, maar die werd tot op heden op geen enkele nieuwe factuur afgetrokken. Ik heb dus nog steeds dat geld (of het afhouden er van via een volgende factuur) niet ontvangen. Er staat op de creditnota, 'heeft betrekking op factuur van 22/12/2023', waarvan de factuur dezelfde dag werd opgemaakt als de creditnota (22/12/2023) maar die factuur is voor het volledige 'normale' bedrag opgesteld betaald en is die creditnota er helemaal niet van afgetrokken. Ook niet op facturen die nadien kwamen. Graag de creditnota toepassen, aub.

Mobile Vikings

Naar: S. B.

12/02/2024

Hi Klachtenbox,Bedankt voor je bericht. We hebben je vraag goed ontvangen en gaan ermee aan de slag. Omdat het een stuk drukker is dan normaal, kan het wel wat langer duren. Sorry daarvoor! Een tip: kijk eens in de Help and Support van onze website, daar staat mogelijk ook een antwoord op je vraag. Bedankt voor je begrip!Viking-groeten,De Mobile Vikings crew--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[9X292R-6XR7R]

S. B.

Naar: Mobile Vikings

13/02/2024

Beste, deze morgen hadden wij een telefonisch gesprek i.v.m. 'het probleem'. Ik legde haarfijn uit dat het over een creditnota gaat van 22/12/2023 voor een bedrag van 12,93€ die nog niet werden terugbetaald. Het resultaat van dit gesprek tart elke logica. Ik heb nu nog een extra factuur van 15,19€, terwijl de medewerker zei dat dit het bedrag van de creditnota was, maar dit wordt me nu aangerekend i.p.v. afgetrokken en bovendien, creëert men ten onrechte een nieuwe factuur voor een bedrag van 47,95€ (tenzij dit de nieuwe factuur is en niets van doen heeft met de creditnota). Bovendien krijg ik zelfs nog een extra aanmaning voor een bedrag van een factuur die zomaar is opgemaakt (15,91€) met een vervaldatum van 26 januari 2024, terwijl daar NIKS van aan is, want die factuur was volledig betaald. Er dient alleen een creditbedrag afgetrokken te worden (de creditnota van 22/12/2024 voor een bedrag van 12,93€) van de huidige openstaande factuur (of een volgende factuur). Ik begrijp niet wat hier allemaal gebeurt. Bovendien door deze vergissing dreigt mijn internet afgesloten te worden, omdat ik 'nog steeds een oude (net opgemaakte factuur, gecreëerd op 13 februari 2024) dien te betalen. ONBEGRIJPELIJK.

Mobile Vikings

Naar: S. B.

13/02/2024

Hi Klachtenbox,Bedankt voor je bericht. We hebben je vraag goed ontvangen en gaan ermee aan de slag. Omdat het een stuk drukker is dan normaal, kan het wel wat langer duren. Sorry daarvoor! Een tip: kijk eens in de Help and Support van onze website, daar staat mogelijk ook een antwoord op je vraag. Bedankt voor je begrip!Viking-groeten,De Mobile Vikings crew--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[VDVD2V-0GGK4]

S. B.

Naar: Mobile Vikings

13/02/2024

In bijlage wat meer uitleg.

Mobile Vikings

Naar: S. B.

13/02/2024

Hi Klachtenbox,Bedankt voor je bericht. We hebben je vraag goed ontvangen en gaan ermee aan de slag. Omdat het een stuk drukker is dan normaal, kan het wel wat langer duren. Sorry daarvoor! Een tip: kijk eens in de Help and Support van onze website, daar staat mogelijk ook een antwoord op je vraag. Bedankt voor je begrip!Viking-groeten,De Mobile Vikings crew--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[9X2XMP-3YXKR]

S. B.

Naar: Mobile Vikings

14/02/2024

Alles is nu opgelost, waarvoor dank,

Mobile Vikings

Naar: S. B.

14/02/2024

Hi Klachtenbox,Bedankt voor je bericht. We hebben je vraag goed ontvangen en gaan ermee aan de slag. Omdat het een stuk drukker is dan normaal, kan het wel wat langer duren. Sorry daarvoor! Een tip: kijk eens in de Help and Support van onze website, daar staat mogelijk ook een antwoord op je vraag. Bedankt voor je begrip!Viking-groeten,De Mobile Vikings crew--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[W5VE64-6MJ03]

Mobile Vikings

Naar: S. B.

15/02/2024

Hallo Klachtenbox,Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crew----------------------------------------------Hamza, 15 feb 2024 11:23 CETBeste Klachtenbox,Bedankt voor je bericht.Voor klachten kun je contact opnemen met onze helpdesk - onze collega's helpen je graag verder. Dat doe je best via ons **vragenformulier**, of mail je vraag naar info@mobilevikings.be.Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren.Kind regardsHamzaMobile Vikings crew memberQuestions? Check out our FAQ pages!Want to call and surf for free? Use our Viking Deals!Want to start your own Viking Clan? Here's where it's at! -)----------------------------------------------Klachtenbox, 14 feb 2024 12:27 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[W5VE64-6MJ03] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[W5VE64-6MJ03]

Mobile Vikings

Naar: S. B.

26/02/2024

Hallo Klachtenbox,Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crew----------------------------------------------Milena, 26 feb 2024 09:30 CETBeste Klachtenbox,Bedankt voor je bericht.Voor klachten kun je contact opnemen met onze helpdesk - onze collega's helpen je graag verder. Dat doe je best via ons **vragenformulier**, of mail je vraag naar info@mobilevikings.be.Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren.----------------------------------------------Vicky, 25 jan 2024 15:55 CETWe hebben je vraag goed ontvangen en we helpen je zo snel mogelijk verder! Kun je aub al je telefoonnummer en/of e-mailadres meegeven, en een korte omschrijving van je probleem? Gewoon antwoorden op dit bericht is prima hoor, bedankt. We gaan er dan mee aan de slag.----------------------------------------------Klachtenbox, 25 jan 2024 15:54 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[9XPZD5-9N1X3] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[9XPZD5-9N1X3]

Mobile Vikings

Naar: S. B.

26/02/2024

Hallo Klachtenbox,Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crew----------------------------------------------Milena, 26 feb 2024 09:39 CETBeste Klachtenbox,Bedankt voor je bericht.Voor klachten kun je contact opnemen met onze helpdesk - onze collega's helpen je graag verder. Dat doe je best via ons **vragenformulier**, of mail je vraag naar info@mobilevikings.be.Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren.Kind regardsMilenaMobile Vikings crew memberQuestions? Check out our FAQ pages!Want to call and surf for free? Use our Viking Deals!Want to start your own Viking Clan? Here's where it's at! -)----------------------------------------------Klachtenbox, 13 feb 2024 11:43 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[9X2XMP-3YXKR] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[9X2XMP-3YXKR]

Mobile Vikings

Naar: S. B.

26/02/2024

Hallo Klachtenbox,Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crew----------------------------------------------Vicky, 26 feb 2024 09:39 CETWe hebben je vraag goed ontvangen en we helpen je zo snel mogelijk verder! Kun je aub al je telefoonnummer en/of e-mailadres meegeven, en een korte omschrijving van je probleem? Gewoon antwoorden op dit bericht is prima hoor, bedankt. We gaan er dan mee aan de slag.----------------------------------------------Milena, 26 feb 2024 09:39 CETBeste Klachtenbox,Bedankt voor je bericht.Voor klachten kun je contact opnemen met onze helpdesk - onze collega's helpen je graag verder. Dat doe je best via ons **vragenformulier**, of mail je vraag naar info@mobilevikings.be.Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren.Kind regardsMilenaMobile Vikings crew memberQuestions? Check out our FAQ pages!Want to call and surf for free? Use our Viking Deals!Want to start your own Viking Clan? Here's where it's at! -)----------------------------------------------Klachtenbox, 13 feb 2024 11:43 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[9X2XMP-3YXKR] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[9X2XMP-3YXKR]

Mobile Vikings

Naar: S. B.

26/02/2024

Hallo Klachtenbox,Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crew----------------------------------------------Vicky, 26 feb 2024 09:40 CETWe hebben je vraag goed ontvangen en we helpen je zo snel mogelijk verder! Kun je aub al je telefoonnummer en/of e-mailadres meegeven, en een korte omschrijving van je probleem? Gewoon antwoorden op dit bericht is prima hoor, bedankt. We gaan er dan mee aan de slag.----------------------------------------------Milena, 26 feb 2024 09:39 CETBeste Klachtenbox,Bedankt voor je bericht.Voor klachten kun je contact opnemen met onze helpdesk - onze collega's helpen je graag verder. Dat doe je best via ons **vragenformulier**, of mail je vraag naar info@mobilevikings.be.Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren.Kind regardsMilenaMobile Vikings crew memberQuestions? Check out our FAQ pages!Want to call and surf for free? Use our Viking Deals!Want to start your own Viking Clan? Here's where it's at! -)----------------------------------------------Klachtenbox, 12 feb 2024 15:57 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[9X292R-6XR7R] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[9X292R-6XR7R]

Mobile Vikings

Naar: S. B.

26/02/2024

Hallo Klachtenbox,Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crew----------------------------------------------Milena, 26 feb 2024 09:39 CETBeste Klachtenbox,Bedankt voor je bericht.Voor klachten kun je contact opnemen met onze helpdesk - onze collega's helpen je graag verder. Dat doe je best via ons **vragenformulier**, of mail je vraag naar info@mobilevikings.be.Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren.Kind regardsMilenaMobile Vikings crew memberQuestions? Check out our FAQ pages!Want to call and surf for free? Use our Viking Deals!Want to start your own Viking Clan? Here's where it's at! -)----------------------------------------------Klachtenbox, 13 feb 2024 11:34 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[VDVD2V-0GGK4] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[VDVD2V-0GGK4]

Mobile Vikings

Naar: S. B.

26/02/2024

Hallo Klachtenbox,Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crew----------------------------------------------Milena, 26 feb 2024 09:39 CETBeste Klachtenbox,Bedankt voor je bericht.Voor klachten kun je contact opnemen met onze helpdesk - onze collega's helpen je graag verder. Dat doe je best via ons **vragenformulier**, of mail je vraag naar info@mobilevikings.be.Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren.Kind regardsMilenaMobile Vikings crew memberQuestions? Check out our FAQ pages!Want to call and surf for free? Use our Viking Deals!Want to start your own Viking Clan? Here's where it's at! -)----------------------------------------------Klachtenbox, 12 feb 2024 15:57 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[9X292R-6XR7R] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[9X292R-6XR7R]

Mobile Vikings

Naar: S. B.

26/02/2024

Hallo Klachtenbox,Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crew----------------------------------------------Vicky, 26 feb 2024 09:39 CETWe hebben je vraag goed ontvangen en we helpen je zo snel mogelijk verder! Kun je aub al je telefoonnummer en/of e-mailadres meegeven, en een korte omschrijving van je probleem? Gewoon antwoorden op dit bericht is prima hoor, bedankt. We gaan er dan mee aan de slag.----------------------------------------------Milena, 26 feb 2024 09:39 CETBeste Klachtenbox,Bedankt voor je bericht.Voor klachten kun je contact opnemen met onze helpdesk - onze collega's helpen je graag verder. Dat doe je best via ons **vragenformulier**, of mail je vraag naar info@mobilevikings.be.Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren.Kind regardsMilenaMobile Vikings crew memberQuestions? Check out our FAQ pages!Want to call and surf for free? Use our Viking Deals!Want to start your own Viking Clan? Here's where it's at! -)----------------------------------------------Klachtenbox, 13 feb 2024 11:34 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[VDVD2V-0GGK4] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[VDVD2V-0GGK4]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform