Terug

Credit card plots opgezegd door KBC

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. A.

Naar: KBC Verzekering

03/09/2019

Beste,Op 02/09/2019 heeft KBC mijn Visa kaart (KBC-Flex budget) stopgezet. Ik was hier niet vanop de hoogte.Op 03/09/2019 kreeg ik een aangetekende brief dat ze mijn kredietopening van 1500EUR niet meer kunnen toestaan. Ook staat er in de brief dat de opzeg zal gebeuren op 05/11/2019 maar ik kan vandaag al niet meer van de kaart gebruik maken. Ik heb ondertussen contact gehad met KBC live met KBC klachtendienst en met de dossierbeheerder die deze brief heeft gestuurd. Niemand kon mij vertellen waarom mijn visakaart werd stopgezet. Het beste antwoord dat ik kreeg is dat het een interne beslissing was en dat ze niet verplicht waren om verder uitleg te verstrekken. Eén bediende van het hoofdkantoor heeft gekeken naar mijn betaalhistorie en ze begreep er helemaal niks omdat altijd alles netjes betaald werd (zonder aflossingen). Ze verteld me dat het een beslissing van bovenaf was en dat niemand hierover iets mocht communiceren. Dit vind ik zelf al heel raar antwoord naar een klant toe.Ik ben al heel mijn leven klant bij KBC. Verder hebben ze ook aangegeven dat ik geen nieuwe kredieten meer kan aanvragen. Omdat deze automatisch zullen worden geweigerd. dit is wel dramatisch voor mijn toekomst natuurlijk.Nogmaals ik vind het bizar dat niemand mij uitleg kan geven hierover en dat ze geen oorzaak kunnen geven hun beslissing.Graag had ik een uitleg gehad en een herziening van hun ongegronde beslissing.Alvast bedankt voor jullie hulp

Berichten (1)

KBC Verzekering

Naar: K. A.

05/09/2019

ConfidentialGeachte,Via uw dienst ontvingen we op 3 september de klacht van de heer Khalid Aberzak.KBC klachtenmanagement zal het dossier onderzoeken en zal de heer Aberzak nog een antwoord bezorgen.We vertrouwen er op u hiermee van dienst te zijn.Met vriendelijke groeten,KBC-KlachtenmanagementDisclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform