Terug

correctiefactuur na 1.5jaar

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. P.

Naar: Eneco

11/12/2020

Ik heb van mijn energieleverancier nadat ik alle slotfacturen heb betaald, al 1.5 jaar bij andere leverancier zit een correctiefactuur gekregen en krijg geen uitleg vanwaar dit komt. eerst werd gezegd: we hebben nieuwe gegevens van Fluvius. Dit is niet correct. dan was het je hebt zonnepanelen. Ik heb dit altijd aangegeven , anders kan ik de lage energiestand niet ingeven. Ik krijg geen antwoord, hoe of wat en moet bijna 300 euro bijbetalen na 1.5 jaar. Dit kan toch zomaar niet . En dan na meedere malen contact te nemen zonder antwoord. Gewoon we hebben het fout berekend. Als ze een fout maken moeten ze dit sneller aanrekenen en niet na zoveel tijd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform