Terug

Correcte eindfactuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: TotalEnergies

06/09/2023

BesteIn april maakte ik reeds de overstap naar een andere leverancier. De eindafrekening die volgde was 1 die gebaseerd was op geschatte meterstanden. Na telefonisch contact stuurde ik zoals door jullie gevraagd foto’s van de juiste meterstanden door. Dit was eind mei/begin juni. Ik heb al drie keer contact opgenomen met jullie om de correcte eindafrekening te verkrijgen en steeds krijg ik dit antwoord: uw dossier ligt bij de achterliggende dienst. Ik krijg dan ook ondertussen een laatste herinnering van jullie over de incorrecte eindafrekening. Dit terwijl ik al meer dan ruim op tijd de nodige stappen heb gezet om tot een correcte afrekening te komen. We zijn begin september en vandaag nam ik nog eens contact op met jullie. Weer dat zelfde antwoord: het dossier ligt bij de achterliggende dienst, ik kan u enkel vragen te wachten. Ik ben dit beu zijn, vandaar deze laatste klacht.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform