Beste,In december 2020 lieten we zonnepanelen plaatsen. Er zijn veel onduidelijkheden sindsdien over het juiste voorschot dat maandelijks dient betaald te worden. Het bedrag werd vaak aangepast, er werd gecrediteerd maar dan werd het bedrag terug gevorderd. Nu krijg ik al 3 maanden geen voorschot facturen, wat achteraf voor een grote factuur gaat zorgen. Graag willen wij na 2.5 jaar een correct voorschot bedrag betalen rekening houdend met de plaatsing van onze zonnepanelen. Ik ben ondertussen een 30 tal telefoontjes met jullie dienst verder. Daar geven ze me steeds gelijk dat de facturatiedienst er een soep van heeft gemaakt en dat ze het niet (op tijd) kunnen oplossen. Dit duurt te lang. Verder heb ik met fluvius gebeld en volgens hen zijn al lang alle correcte gegevens doorgespeeld naar engie.Kan dit dossier aub zo snel mogelijk in orde gemaakt worden, zodat wij weten waar we staan ivm de betalingen.Alvast bedanktMvgJoleine Gijsbrechts Hoge dreef 682980Zoersel