Terug

Corona Direct niet bereikbaar

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. T.

Naar: Corona Direct Verzekeringen

27/04/2022

Beste, Ik wens graag aan te kaarten dat jullie klantenservice te wensen overlaat. Ik krijg sinds een aantal maanden facturen voor mijn kilometerverzekering bij jullie waar ik elke maand 80,74 euro moet betalen. Dit was voordien geen vast bedrag (daar dit per kilometer is). Echter heb ik heel lang (meer dan 10 maanden) mijn kilometerstand niet meer moeten ingeven. Wanneer ik dit online wil doen in de klantenzone is dit ook niet mogelijk. Ik wens hiervoor verduidelijking van jullie. De stappen die ik hiervoor gezet heb zijn de volgende: Ik heb jullie de afgelopen maanden meermaals proberen te contacteren op het nummer 02/244.23.23 voor meer uitleg omtrent mijn contract en de factuur daar er duidelijk iets niet klopt. Telkens heb ik volgehouden om 30 minuten aan de lijn te blijven hangen maar ik krijg de boodschap 'al onze medewerkers zijn momenteel bezet, we beantwoorden de oproep zo snel mogelijk'. Hierop heb ik meermaals het online formulier ingevuld waarbij jullie stellen dat ik spoedig een mailtje terug zou krijgen. Echter heb ik nog steeds geen antwoord op mijn formulieren die ik verzond van 24 maart noch van 9 april 2022. Vandaar heb ik nogmaals naar jullie gebeld (gedurende maar liefst 17 minuten) maar zonder resultaat. Jullie medewerkers bleven maar bezet. Ik zou graag hebben dat jullie de beleefdheid hebben om mij alsnog te contacteren zodat zowel mijn contract als de factuur verduidelijkt kan worden in functie van de gereden kilometers. Ik heb u alle informatie eerder bezorgd via de formulieren, maar ik krijg verder geen antwoord meer op mijn vragen. Gelieve me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt

Berichten (1)

Corona Direct Verzekeringen

Naar: C. T.

27/04/2022

Beste Mevrouw,Beste Mijnheer,Bedankt voor je e-mail. Je mail is in goede handen en we gaan er onmiddellijk mee aan de slag. We streven ernaar om je vraag binnen de 5 dagen te behandelen. Maak je echter geen zorgen als dat even langer duurt.Voor een snel antwoord op een aantal vragen, kan je ook steeds de "veelgestelde vragen" (FAQ's) van onze producten consulteren op www.coronadirect.be.We wensen je verder nog een prettige dag. Met vriendelijke groeten, ** Dit is een automatische e-mail. Je kan hier niet op antwoorden. **


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform