Beste, voor Testaankoop wil Coolblue hier de valse indruk geven dat de zaak onderzocht wordt en stappen ondernomen worden maar even later stuurt de klantendienst me wel het volgende:"Ik begrijp dat u nog steeds wacht op een antwoord van de backoffice naar aanleiding van uw eerdere e-mail van 29 november om 9.43 uur. Het antwoord dat u heeft ontvangen, blijft gelden volgens onze backoffice. Helaas kan er geen compensatie aangeboden worden, aangezien wij de procedures netjes hebben gevolgd.Mocht u nog verdere vragen hebben of aanvullende informatie willen verstrekken, dan staan wij altijd tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Arno van Coolblue"Coolblue neemt geen enkele verantwoordelijkheid voor het feit dat de desktop niet nauwkeurig getest is en het defect dus niet opgelost is. Ze weigeren dus nog steeds reparatie. En van de beloofde compensatie is ook geen sprake meer terwijl ik mijn desktop nu al 5 weken kwijt ben. Ver voorbij de wettelijke redelijke termijn. Coolblue lapt hun laars aan wetgeving en het belang van de consument.Op 28 november heb ik moeten kiezen of ik de desktop onhersteld wil laten terugsturen of laten vernietigen. 4 dagen later heb ik nu nog steeds geen verder nieuws daarover. Geen track&trace, niets. Vandaag kreeg ik dit bericht van Coolblue:"Je nam onlangs contact met ons op om te vragen wanneer je je PC terug mag verwachten. Ik heb de status nagekeken, en momenteel kan ik je nog geen concrete datum geven. Zodra deze bekend is, ontvang je hier een mail van waarin ook een Track and Trace zal staan om de verzending te volgen.Met vriendelijke groet, Yentl van Coolblue".Dit betekent dus dat ik mijn desktop nog langer dan 5 weken zal kwijt zijn. Hoe lang? Niemand die het weet, zelfs Coolblue niet. Maar van een compensatie is natuurlijk geen sprake want Coolblue volgt netjes hun procedure:1. Desktop 3 weken kwijt spelen, niemand die wist waar die was2. Anderhalve week in herstelling maar volgens hun eigen beknopte testjes vindt Coolblue bewust geen defect zodat Coolblue kosten kan ontwijken3. Keuze geven aan de klant: onhersteld terugsturen of laten vernietigen4. Geen enkele indicatie kunnen geven van wanneer het toestel terug naar de eigenaar komt. En waarschijnlijk krijg ik die nog met schade terug na meer dan 5 weken wanbeheer.